Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Czy lepszy serwis spowoduje wzrost klientów?
Singapore Airlines są posiadaczami nowoczesnego pakietu produktów, który został opracowany z myślą o klientach, jak i o wyznaczeniu nowego standardu w podróżach lotniczych. Mowa o nowych fotelach, które są montowane na pokładach samolotów Singapore Airlines zarówno w pierwszej klasie, jak i w klasie business czy ekonomicznej. Jest również system KrisWorld nowej generacji do odbioru pokładowego programu rozrywkowego, który jest oferowany podczas przelotu, jak również wyższy poziom serwisu pokładowego.
360 milionów dolarów USA - tyle wart był program rozwoju produktów i usług. Podkreślmy, że jest to zakończenie obszernego projektu, który prowadzony był przez cztery lata. Czas wdrożenia został tak zaplanowany, aby pokrywał się z planowym powiększeniem floty powietrznej przewoźnika o samoloty typu Boeing 777-300ER (o wydłużonym zasięgu) oraz Airbus A380. Już od grudnia 2006 r. pasażerowie, którzy podróżują na trasie Singapur - Paryż, jak również Singapur - Zurych, na pokładzie nowego samolotu B777-300ER w barwach Singapore Airlines, pierwsi będą mięli szansę ocenić nowy serwis.
Singapore Airlines mają otrzymać pierwszy samolot B777-300ER w listopadzie 2006 r. Przewoźnik złożył już zamówienie na 19 samolotów tego typu, z których aż 10 wejdzie do eksploatacji do połowy 2007 r.
Również samolot Airbus A380 (którego Singapore Airlines będą pierwszym użytkownikiem) zostanie wyposażony w wybrane elementy nowego serwisu.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Europa: atak zimy sparaliżował komunikację
Hotele i restauracje chcą uczciwych opinii on-line
Sfinks rozwija swe skrzydła i kupuje sieć restauracji w.. Niemczech
Porty Lotnicze: kontrakt dla konsorcjum z Budimeksem
Powstaje nowe muzeum w Warszawie
Biuro podróży zabierze turystów do niebezpiecznego Afganistanu?
Biuro Podróży EarthTour z Chorzowa, czy ktoś korzystał???
Specjalista ds. rezerwacji hoteli w Europie DORADZTWO UNIJNE
Masz biuro, nie masz klientów? Teraz możesz ich kupić..
Dzień otwarty w Golf Club Józefów
PKS Szczecin podnosi ceny biletów
Będzie ILS drugiej kategorii na Okęciu
Ryzykowne wakacje z internetem?