TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kłopoty turystki z Itaką

Zgodnie z ofertą miał być apartament z dwiema sypialniami i wyposażoną kuchnią. Na miejscu okazało się, że o gotowaniu można tylko marzyć. Efekt? Oczywiście nieporozumienie pomiędzy klientką a biurem, które zorganizowało impręzę.


Brak wyposażonej kuchni dla niektórych turystów, jest całkowicie niedopuszczalny. Tak było właśnie w przypadku Pani Anny, która wykupiła pobyt na Krecie u licencjonowanego sprzedawcy biura Itaka we Wrocławiu. - Wybrałam apartament z wyposażoną kuchnią - opowiada turystka. - To było dla mnie najważniejsze, bo w czasie wakacji muszę sama gotować. Moja córeczka jest na ścisłej diecie.

Sześcioletnia córka pani Anny ma dość szczególną alergię: nie może jeść zwykłego pieczywa, żadnych przetworów mlecznych, jajek i niektórych owoców i warzyw: Jedzenie w restauracji mogłoby spowodować poważne skutki zdrowotne dla dziecka.

Dlatego turystka szukała odpowiedniej oferty wypoczynku, która będzie spełniała przede wszystkim jedno kryterium - umożliwi przygotowywania posiłków dla alergicznego dziecka.

Taką właśnie ofertę znalazła Pani Anna w katalogu biura Itaka. W apartamencie miały być dwie sypialnie, salon, łazienka i w pełni wyposażony aneks kuchenny. Pani Anna zdecydowała się na zakup tej imprezy Itaki, podpisała umowę i zapłaciła za dwutygodniowy pobyt. Przed wyjazdem dodatkowo upewniła się, czy w hotelu będzie mogła gotować dziecku.

Niestety na miejscu okazało się, że w apartamencie jest wprawdzie aneks kuchenny, ale nie ma wyposażenia. Dodatkowo, zamiast dwóch osobnych sypialni, jest tylko jedna.

Pani Anna zgłosiła problem rezydentce. Odpowiedź otrzymała po 2 dniach - smsem. Rezydentka poinformowała Panią Annę, że nie udało jej się znaleźć dla nich innego apartamentu.

Dopiero manager hotelu zaproponował Pani Annie zmianę apartamentu na większy. Obiecał również, że kucharz będzie gotował specjalne dania dla dziecka. Niestety, pomimo starań kucharza, dziecko nie chciało jeść.

Po powrocie turystka złożyła w biurze podróży reklamację i zażądała 2500 zł odszkodowania. Itaka zaproponowała jej 20 proc. świadczeń hotelowych, czyli 451 zł. Pani Anna uważa jednak, iż to za mało, za to co ona i jej dziecko przeszło.

Piotr Hemicz, dyrektor marketingu biura Itaka przyznał, iż rzeczywiście, aneksy kuchenne nie były wyposażone, chociaż powinny być. Był to błąd biura i hotelu - pomylono datę przyjazdu pierwszej grupy i właściciel hotelu nie zdążył dopełnić swojego zobowiązania.

Inni klienci Itaki, którzy wzięli udział w problematycznej imprezie i złożyli reklamacje dostali już odszkodowania. Itaka przyznała, że w przypadku Pani Anny była by w stanie podwyższyć kwotę odszkodowania do 50% kosztów hotelowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Itaka kłopoty Kreta reklamacje z itaką nowa biuro wrocław reklamacja problemy w itaki


Komentarze:

    • yo Yo Ziom ja tak żyłem Chorwacji i przeżyłem 

      [2005-08-10 09:42 999.999.999.*]

      ale potem było inaczej, potem się jednak ten aneks dostało tylko trza było z Premierem godać na ten tymot.   odpowiedz »

    • Itaka 

      [2005-09-12 14:04 999.999.999.*]

      Chcialiśmy opowiedzieć Wam, jak skłądaliśmy reklamację do biura Nowa ITAKA w związku z nienależytym wykonaniem warunków umowy przez BP Nowa Itaka sp. z o.o.
      Wedle Warunków uczestnictwa, rozdział pt. Obowiązki i odpowiedzialność "Biuro podróży zobowiązane było zrealizować imprezę turystyczną zgodnie z postanowieniami zawartej umowy oraz informacjami zawartymi w katalogu. Zobowiązanie to obejmuje wszystkie świadczenia wchodzące w zakres umowy - również realizowane przez inne podmioty. Informacje w katalogach i broszurach są wiążące dla biura podróży."
      ITAKA NIE WYWIĄZAŁA SIĘ Z TEGO, CO NAPISAŁA W KATALOGU ORAZ NA WWW.
      NASZĄ REKLAMACJĘ OLAŁA
      UWAŻAJCIE NA TO BIURO.
      Realizacji imprezy ze strony biura zarzucamy:
      1. Wprowadzenie w błąd co do kategorii hotelu Pachis Beach w katalogu drukowanym oraz na stronach www.itaka.pl. Biura zapewnia, iż hotel jest greckiej kategorii C, podczas gdy faktycznie jest gorszej kategorii, bo D. Dowiecie się o tym dopiero w hotelu, gdzie znajduje się stosowna wywieszka wydana przez Hellenic Chamber of Hotels. Oznacza to, że zapłaciliśmy za gorszy hotel, niż gwarantowano to w katalogu.

      2. Wprowadzenie w błąd co do faktycznego usytuowania hotelu. Określono w katalogu oraz w internecie, iż hotel znajduje się w "miejscowości" Akti Pachi. Według słownika języka polskiego miejscowość to "teren zabudowany i zamieszkany przez większą liczbę ludzi, niewielkie miasto, wieś, osada". Tym samym mianem w katalogu Itaka określa się np. Skala Prinos. Otóż Akti Pachi, którym to mianem na mapie Thassos okreslony jest przylądek, a nie jakaś miejscowość to hotel Pachis Beach, tawerna, coctail bar oraz kilka apartamentowców. Z kolei Skala Prinos pełni funkcje osady mając sklepy i lokale usługowe, których w Akti Pachi brak. Jednym słowem, opisy w katalogu wprowadzają w błąd odnośnie miejsca pobytu sugerując, iż jedzie się do jakiegoś zamieszkałego miejsca, a nie nad zatoczkę z jednym hotelem położonym 2 kilometry od najbliższego sklepu.
      3. Wprowadzenie w błąd co do wyposażenia i wielkości pokoju hotelowego. Na zdjęciach w katalogu i w internecie pokój hotelowy jest m.in. wyposażony w lodówkę, biureczko i stołek. Zapewnienie, iż pokój, który otrzymamy, będzie wyposażony w lodówkę, otrzymałem od Pani Edyty Chanas. Pokój, który dostaliśmy, nie miał lodówki, biureczka, ani też żadnego krzesła. Był zdecydowanie mniejszy od zaprezentowanego na zdjęciu, jego powierzchnia była niewiele większa od łóżka. Dodatkowo balkon hotelu wychodził wprost na tawernę, co powodowało hałas do późna w nocy. W katalogu nie zapisano, iż w pokojach jest głośno. Informowaliśmy rezydenta, Panią A. Labę o fakcie, iż chcemy zmienić pokój, jednak Pani rezydent nie zrobiła nic w naszej sprawie.

      4. Zapewnienie, iż w hotelu podawane jest "wyśmienite" jedzenie. Według słownika języka polskiego wyśmienity to "bardzo dobry, doskonały, wyborny, lepszy niż inne". Faktycznie jednak, na kolacje podawane w tawernie składały się zupy w proszku oraz drugie dania, której jakość była bardzo średnia, taka sama jak w zwykłych tawernach w stolicy wyspy. Zatem określanie zwyczajnego jedzenia mianem "wyśmienite" wprowadza klienta w błąd odnośnie jakości serwowanych posiłków sugerując, iż będzie ono lepsze, niż gdzie indziej. Zresztą w katalogu w opisach wyżywienia słowo wyśmienite pojawia się wyłącznie przy hotelu Pachis Beach.

      Uprzejmie informujemy wszystkich zainteresowanych, iż czujemy się wprowadzeni w błąd informacjami zamieszczonymi w katalogu biura Itaka i w internecie. Traktujemy to jako czyn nieuczciwej konkurencji.   odpowiedz »

      • Itaka 

        [2007-05-30 10:33 86.63.93.*]

        reklamacja w ITACE   odpowiedz »

        • Itaka 

          [2008-02-28 14:17 81.168.250.*]

          również byliśmy turystami nabitymi w butelkę przez Biuro Itaka Nova z Opola. Luksusowy pobyt (bo taki miał być) z ZEA okazał się pobytem a arabskim "kurwim dołku". Okazało sie, że hotel jest niezgodny z warunkami umowy. Żądamy zwrotu części kosztów za pobyt i za zmarnowany czas...   odpowiedz »

          • Itaka 

            [2009-06-05 22:38 195.26.23.*]

            itaka to oszuści, mnie tez oszukali, kupiłam hotel 5 gwiazdkowy a mój był góra 3 gwiazdkowy z żenującym all inclusivem   odpowiedz »

    • Wakacje z ITAKĄ 

      [2005-10-08 23:25 999.999.999.*]

      ja również po raz pierwszy i NAPEWNO po raz ostani byłam na wakacjach z tym tragicznym biurem!!!Sa gołosłowni-obiecują "gruszki na wierzbie"-ta metamorfoza najlepiej ich opisuje.Ja byłam na wczasach w obrzydliie brudnym i niechlujnym hotelu w dodatku byłam tam GŁODZONA racje pokarmowe były tragicznie obniżone-np.na śniadanie dorosła osoba miała do skonsumowania bladą bułeczkę prostokątną o wymiarach 3 na 8cm.!!!!Rezydentka nie miała nam nic do powiedzenia, poza znamiennym sloganem : "tyle się państwu należy" w każdej kwestii,jaką poruszaliśmy   odpowiedz »

    • itaka 

      [2007-10-12 09:55 212.160.234.*]

      My byliśmy z biurem itaka w Bułgarii w hotelu Ahilea i muszę jasno stwierdzić , iż itaka to oszuści i wyłudzacze pieniędzy. Opis katalogowy nie zgadza się ze stanem faktycznym co do położenia, standardu jak i jakości świadczonych usług. Natomiast itaka świadoma tego kasuje pieniądze za wczasy a później wspaniałomyślnie uznaje reklamację proponując 150 zł w postaci Vouchera do wykorzystania w biurze ??? itaka (przecież ma to już wliczone w cenę).   odpowiedz »

    • itaka 

      [2008-01-23 16:04 84.10.178.*]

      jeśli ktos ma chore dziecko to niech siedzi w domu!!!!!   odpowiedz »

      • itaka 

        [2008-08-04 21:13 85.222.64.*]

        a ty siedź cicho! najlepiej na gwoździu!   odpowiedz »

        • itaka 

          [2009-04-04 01:55 57.66.70.*]

          itaka jest biurem niby turystyczne ktore nalezy omijac opisanym
          faktom wierze. Bylem w Turcji doswiadczylem upokorzenia, i ZERO reakcji na moje uzasadnione reklamacje ,tylko SĄD moze sprowadzic do pionu itake   odpowiedz »

          • itaka 

            [2009-07-27 15:52 78.133.245.*]

            Witam, czy zlozyl Pan/Pani pozew do sadu na Itake lub zlozyl reklamacje?   odpowiedz »

          • itaka 

            [2013-02-11 15:12 31.60.7.*]

            A co?Turek Cie zgwalcil????Ha,ha,ha.Musial byc na niezlym rauszu!   odpowiedz »

            • itaka 

              [2013-02-11 19:04 37.31.76.*]

              długo jeszcze pajacu z ip 31.60.7.* będziesz ludziom ublizał?   odpowiedz »

              • itaka 

                [2013-02-12 13:48 46.134.61.*]

                Tobie chetnie,jesli piszesz te bzdury.   odpowiedz »

    • reklamacje 

      [2008-07-08 14:36 83.10.232.*]

      Nowa Itaka nie reaguje juz nawet na przesłane reklamacje, Pan Paweł Koterbicki wymijajaco odpowiada ustnie bo nie chce sie jemu odpisywać na skargi klientów. najwiekszy problem Itaki to: niedoswiadczeni rezydenci i piloci za gra
      nicą, albo ich nie ma w hotelu, albo pojawiają się jak w piosence "pojawia sie i znika" mając wszystko dokładnie w dupie....
      Tak nie można obudxcie się wreszcie wymieńcie rezydentów, robcie coś jak reklamujemy . Nie jedziemy przecież za darmo.....   odpowiedz »

      • reklamacje 

        [2009-11-28 15:34 79.139.42.*]

        biedna stara ITAKA jak to jest z WASZYMI terminami trwania wycieczek objazdowych lub wczasow   odpowiedz »

    • Kłopoty turystki z Itaką 

      [2008-07-08 15:07 81.105.4.*]

      mnie oszukano, sprzedając wakacje w EGIPCIE w hotelu, który w katalogu jest, a w rzeczywistości itaka nie ma z nim umowy!!!! działa to tak, że naiwny klient płaci 2600 za luksusy a na miejscu dowiaduje się, że dostanie parodię hotelu bez możliwości wyboru.....dodam że 2600 za 7 dni!!!! miało byc 8 w Radisson Sas a skończyło się na 7 w hotelu Conrad.....żenada i 100% brak profesjonalizmu, brak info przed wylotem-dopiero na lotnisku po przylocie do Egiptu!!!!! a rezydentki.....to idiotki 100%. Zero kompetencji, zero profesjonalizmu, zero dobrych manier, zero wyczucia, brak kultury i wiedzy.....tak jak firma, która je zatrudnia. Odradzam jakikolwiek kontakt z tym "czymś" co nzaywa się itaką   odpowiedz »

    • ITAKA 

      [2009-06-12 20:10 87.96.50.*]

      Postanowiłem dac ITAKA drugą szansę po dwóch latach i jeszcze nie wyleciałem na Korfu a już zaczynają sie problemy.
      Wylot miał byc o 7:15 a właśnie się dowiedziałem że jest o 12:15,czyli 5 godzin później.
      Nie miałoby to znaczenia,gdybym nie leciał tylko na siedem dni ale wybrałem oferte siedmiodniową ze względu na prace.
      Tak się składa że jestem fotoreporterem więc gdyby było coś nie tak na miejscu to zapewniam że zasypie internet zdjęciami z opisem.
      Aha...Ja też mam miec aneks kuchenny ;-)
      Zobaczymy...   odpowiedz »

      • ITAKA 

        [2009-07-26 22:16 85.221.214.*]

        jesteś fotoreporterem?! więc powinieneś wiedzieć, że biura turystyczne nie mają żadnego wpływu na zmiany lotów szczególnie czrterów... no chyba że jest to Twój pierwszy zagraniczny wyjazd...   odpowiedz »

        • ITAKA 

          [2009-09-29 15:19 83.27.216.*]

          Od kiedy można kupić cyfrówkę za 500 zł i wrzucać zdjęcia do netu, liczba miłośników fotografii wzrosła w naszym kraju niesłychanie ;-) Co druga osoba teraz podaje jako hobby: fotografia.   odpowiedz »

        • ITAKA 

          [2013-02-05 06:34 83.11.194.*]

          Niezla z ciebie idiotka, sorry - ale wlasnie za takie samo myslenie nalozono ogromna kare na zaklamana Itake i przy okazji ucierajac nosa jej oplacanym klakierom. To biuro ma ostatni rok. Upadnie w 2014 do konca wiosny.   odpowiedz »

          • ITAKA 

            [2013-02-05 10:18 87.207.110.*]

            przy obecnej polityce wzorowanej na TUI wykańczania biur agencyjnych to bankowo tak się stanie!   odpowiedz »

            • ITAKA 

              [2013-02-05 11:47 77.252.85.*]

              a na czym polega to wykańczanie biur agencyjnych przez Itakę bo jak postępuje TUI to wiem   odpowiedz »

              • ITAKA 

                [2013-02-11 14:54 83.25.123.*]

                Na czym polega, to wiedzą tylko prezesi pionki i ci, którzy im mówią co robić... Lepiej zajrzeć na oszustwa na http://itaka-wycieczka.pl   odpowiedz »

          • ITAKA 

            [2013-02-12 13:47 46.134.61.*]

            A koniec swiata byl w 2012????Co za zawistni ludzie.Bezrobotny,czy firma Ci upada?   odpowiedz »

      • ITAKA 

        [2013-02-11 15:10 31.60.7.*]

        Wybrales 7 dni ,bo Cie nie stac!....Kamerke na raty sobie kupiles i plamki na scianie w hotelu w powiekszeniu bedziesz filmowal...Znam cie.Nie jestes zadnym fotoreporterem,tylko amatorem,niespelnionym hobbysta,szukajacym w ten sposob moze pracy....no tak...dla Ciebie pare godzin pozniej,to juz strata czasu...Na ile wycenisz?Porob zdjecia na lotnisku,na bezclowce,bo moze to Twoja jedyna,ostatnia okazja....Komornik sie klania!....   odpowiedz »

    • ITAKA = WAKACJE DRAMAT 

      [2009-08-10 16:43 83.25.195.*]

      Niestety dałem się nabrać na szaloną akcję promocyjną ITAKI i pojechałem z nimi na wakacje do Aegean Palace na Krecie. Poczynając od zadufanego w sobie kretyna udającego animatora poprzez rezydentkę pracującą za karę kończąc na do granic mozliwości skąpym greckiem hotelarzu.
      Chcecie problemy wybierzcie ITAKĘ   odpowiedz »

      • ITAKA DNO - OBSŁUGA HOTELU SUPER 

        [2009-09-20 21:44 89.187.240.*]

        Hmm... Może wakacje w tym hotelu nie są żadną rewelacją w porownaniu do ceny jaką trzeba za nie zapłacić. Natomiast nie zgadzam się z opinią na temat menagera hotelu. Przesympatyczny, uczynny człowiek. Zawsze uśmiechnięty. A to że chodził między stolikami w czasie posiłków wcale nie świadczy o tym, że kontrolował ile zjadamy!!! Po prostu sprawdzał jakość obsługi idioci. A jeśli na kogoś krzywo patrzył to tylko dlatego, że osoba ta:
        1. Źle traktowała podlegający mu personel
        2. Po totalnym obżarstwie wynosiła stosy jedzenia do pokoju (ludzie co wy z tym robiliście, wysyłaliście do Polski czy jak?)
        3. Zachowywała się niestosownie
        Polacy nie potrafią się zachowywać i uważają że skoro wydali trochę kasy to trzeba ich traktować po królewsku. To my turyści z Polski jesteśmy totalną porażką.   odpowiedz »

        • ITAKA DNO - OBSŁUGA HOTELU SUPER 

          [2009-09-28 14:27 79.185.125.*]

          Dlatego zawsze trzeba czytac plan wycieczki i opis hoteli. JA podrózuje tylko ze sparwdzonym biurem atena.oswiecim.pl   odpowiedz »

          • ITAKA DNO - OBSŁUGA HOTELU SUPER 

            [2011-02-25 12:38 87.207.80.*]

            Ja myślę, że to już zupełnie nieaktualne opinie na temat biura Itaka. Ja zawsze staram się zaciągać opinii z pierwszej ręki, czyli od osób które niedawno wróciły z jakiejś wycieczki, lub systematycznie podróżują z danym biurem. Wiele osób z mojej rodziny i przyjaciół właśnie wybiera Itakę i zawsze wracają zadowoleni. Jeden kolega podróżuje zawsze z ofertami last minute ale w sumie jest samotny więc dla niego szybki termin wylotu nie ma znaczenia. :D   odpowiedz »

            • ITAKA DNO - OBSŁUGA HOTELU SUPER 

              [2011-03-30 22:16 83.5.151.*]

              no niestety w takim razie chyba zasmuce. W dalszym ciagu Itaka oszukuje swoich klientow. NIE POLECAM!!! NACIAGACZE!!!W marcu 2011 wrocilam z Fuertaventury. wybralam tam najdrozszy w ofercie Itaki hotel polozony blisko plazy kitusurfingowej. Jak mozna sie domyslic zaplanowalam wypad kajtowy - spakowalam sprzet. Na miejscu - na lotnisku zostalam poinformowana.ze bede mieszkac w innym hotelu w innej czesci wyspy ( sic! ) Do spotu kajtowego mialam bagatelne 20 km. Rezydenci wzruszyli ramionami najpewniej przywyczajeni do takich zmian. Podpisalam oswiadczenie iz sie nie zgadzam na zmiany i powinnam zostac o nich poinformowana w Polsce. Hotel do ktorego zostalismy zakwaterowani - podobny standardem ale zdecydowanie geriatria. Zamiast spedzic wakacje ze sportowcami na plazy spedzilam je z 70 latkami dryfujacymi z winem po hotelu. A...roznica w ofercie wg netu ok 600 PLN. Jesli sie przytnie caly samolot to robi sie niezla sumka. Domagam sie zwrotow kosztow wyjazdy ( jedyne 2870 PLN za 8 dni) oraz odszkodowania za zmarnowany urlop. Obsluga bezczelna. Pilot nie wsiadl nawet do autobusu. Ludzie nie znajacy ang czy niem mieli problemy w hotelowej recepcji ....szkoda slow zeby to opisac. Zdecydowanie nie polecam - a podrozuje juz wiele lat....:((((   odpowiedz »

      • co konkretnie? 

        [2010-08-03 13:56 83.14.232.*]

        Co konkretnie zalatwialas z rezydentami i w jakich sytuacjach mialas problemy? Dlaczego hotelarz byl skapy? Dlaczego uwazasz ze dalas sie nabrac? Napisz, prosze wiecej konkretow bo ja akurat zdanie o kierunku kretenskim w ofercie Itaki mam bardzo dobre.   odpowiedz »

    • zniszczony bagaz 

      [2009-11-17 22:17 78.8.158.*]

      juz pol roku czekam na reklamacje za bagaz zniszczony na wakacjach z itaka nie polecam   odpowiedz »

      • zniszczony bagaz 

        [2009-11-18 09:27 91.208.10.*]

        nie nalezy mieć pretensji do biura, tylko do siebie- po przeczytaniu umowy wiadomo że nie biuro odpowiada za zniszczony bagaz tylko przewoźnik albo ubezpieczyciel. ja z Iatka byłam 3 razy i jestem zadowlona i będę to biuro polecać. Agnieszka   odpowiedz »

        • zniszczony bagaz 

          [2014-12-14 18:46 87.239.45.*]

          To co oni wybierają to po prostu jest granad., mam ten sam problem. Zero wsparcia ze strony Itaki, umywają ręce po prostu. Napisz Pan do linii i czekaj. Linia czarterowa z której korzystają nie ma adresu ani w Polsce ani w Czechach (siedziba) tylko skrzynka pocztowa. Po pół roku kieruję sprawę do UOKiK.To oni decydują czy wezmą firmę przewozową, rezydentów i autobusy z Bangladeszu (nie mam nic do Bangladeszu) czy firmę która chociaż nie boi się podać adresu i ma jakieś przedstawicielstwo w kraju. 20 lat wakacji i pierwszy raz z Itaką i oby ostatni - nie za wpadkę, ale za kompletne olewanie klienta. Napisz Pan i czekaj a nam daj spokój   odpowiedz »

    • Wyjazd z Itaką na Maderą 

      [2010-01-09 16:09 83.168.75.*]

      Planuję z żoną w tym roku pojechać z Itaką na Maderę. Planujemy hotel "Four Views Oasis". Proszę o rzeczową ocenę obsługi i samej wycieczki z tym biurem.
      Darek ze Szczecina   odpowiedz »

    •  

      [2010-07-16 13:03 81.168.172.*]

      Witam!
      Tydzień temu wróciłam z Turcji , byłam z Itaka pierwszy raz i chyba ostatni ,jak nie zmienią podejscia i nie będą oszukiwać . Kupiłam wycieczkę typowo pod chore dziecko któremu grozi astma , hotel miał być 5* a był max 3,5* , pokoje były brudne i śmierdzące.....do którego dziecko nie chciało wejść po interwencji i 4 przeprowadzkach znalazłam podobny pokój jaki widziałam w katalogu.Po powrocie zgłosiłam reklamacje i czekam na odp.
      Monika   odpowiedz »

      •  

        [2013-02-11 15:00 31.60.7.*]

        I sie nie doczekasz,naciagaczko!!!!W Turcji wszystkie hotele sa na swietnym poziomie a ze masz bachora chorego psychicznie i nie chce wejsc do pokoju(czterech roznych,ha,ha,ha),to siedz z tym czyms w domu!!!!!   odpowiedz »

      •  

        [2013-02-11 15:01 31.60.7.*]

        Smierdzace????A moze Ty sie umyj....   odpowiedz »

    • z Itaka Turcji 

      [2010-10-01 13:40 89.72.239.*]

      serdecznie nie polecam tego biura, wszystko jest w porzadku do poki nie pojawiaja sie problemy. W moim przypadku zmieniona zostala godzina wylotu przez co pobyt skrocono o 6 godzin o czym zostalismy powiadomieni 13 godzin przed planowanym wylotem. Rezydentka poproszona o potwierdzenie zaistnialej sytuacji najperw obiecala dostarczyc stosowne oswiadczenie na recepcje hotelu, kiedy oswiadzenie sie nie pojawilo, telefonicznie poinformowala mnie ze zostalo do hotelu wyslane faxem i ona posiada potwierdzenie, po zbadaniu sprawy w hotelowej recepcji, kiedy wyszlo na jaw kłamstwo rezydentki w czasie trzeciej rozmowy telefonicznej dowiedzialam sie ze Pani Anna skonsultowala sie z Biurem Itaka i nie zamierza zadnego zaswiadczenia wystawiac, a jesli mam problem o moge zabrac sobie z hotelu informacje wywieszana na tablicy ogloszen o godzinach wylotu. Sposob dzialania pracownikow firmy poslugujacych sie kłamstwem w celu zbycia klenta najlepiej swiadza o profesjonalizmie firmy.   odpowiedz »

      • z Itaka Turcji 

        [2010-10-07 20:58 188.33.27.*]

        mialam to samo!!!skrocili nam pobyt o 6 godz,mial byc wyjazd o 8.30 z hotelu a wyjechalismy o 2.bylismy z synkiem rocznym wiec nie musze dodawac jaki koszmar przezylam w podrozy na lotnisko jak i godziny oczekiwania na somolot. Meczarnia!!!!! ITAKA to oszusty,ja rezerwowalam przez travelplanet i wyraznie bylo napisane 8 dni a okazalo sie ze bylismy 6!!! zaplacilismy za wyzywienia w hotelu od 24 do 1.10 a 24. wylatywalismy dopiero z polski o 22.20 wiec dotarlismy do hotelu o 5!!!(z rocznym dzieckiem)wiec 1 dzien juz nam odpadl po czy 30.09 przyszedl rezydent i poinformowal nas ze mamy samolot o 6 a nie jak wczesniej bylo mowione o 12!!! wiec 1.10 tez nam odpadl!!! jestem tak wsciekla na tych oszustow. Napisalam wlasnie reklamacje i mam nadzieje ze to choc troche ugasi ten zar goryczy!!! co myslicie, czy jest chociaz nadzieje na odzyskanie utraconych pieniedzy???
        Kamila z Myszkowa   odpowiedz »

        • z Itaka Turcji 

          [2011-08-17 20:37 89.78.214.*]

          Itaka w dalszym ciągu robi to samo..Szkoda ze wcześniej nie widziałam tych wpisów.Polecielismy na rzekome 8 dni a byliśmy 6.Pokój czekał od 12 w południe a my mieliśmy samolot po 22.byliśmy tam nad ranem ale kogo to obchodzi, to już pierwszy dzień wg nich.To nic że z posiłków nawet nie skorzystaliśmy.8 dzien natomiast to pobudka i samolot o 10 rano.śniadanie zaliczyliśmy w autokarze:) po prostu szał!Polecam dowiedziec się dokładnie przed wyjazdem godziny lotów bo doją nas ostro!!!
          Joanna   odpowiedz »

          • z Itaka Turcji 

            [2011-08-23 21:50 95.49.213.*]

            Identycznie ITAKA postapiła z nami tzn. wyjazd na KORFU w dn.25.05.-01.06.2011 . Wylot opóznili o 10 godzin a przylot o 4 godziny przyspieszyli .. Łącznie zabrali nam 14 godzin wypoczynku czyli cały dzień .Stracili z mojej strony klienta.
            Nie polecam itaki.   odpowiedz »

        • z Itaka Turcji 

          [2013-02-11 14:56 31.60.7.*]

          Ludzie!!!To jest podroz!!!Ale Wy jestescie ograniczeni.Takie wsiochy powinny u siebie na wsi wdychac z horda bahorow swieze powietrze a nie marudzic.   odpowiedz »

        • z Itaka Turcji 

          [2013-02-11 14:57 31.60.7.*]

          Ja bym ci babo,cwaniaczko jeszcze zabrala!!!Jakich utraconych pieniedzy????O czym ty pieprzysz?   odpowiedz »

    • Oszukani przez Itakę 

      [2010-10-19 14:21 85.219.176.*]

      Proszę zobaczyć na opis w linku, po prostu brak mi słów do tego Biura Podróży. Nie odpisują, telefony rozłanczają, po prostu wstyd!!!!

      http://www. ocen-wakacje. pl/hotel/rehana-royal-beach-resort/836, 10, 1/egipt/sharm-el-sheikh/sharm-el-sheikh/ index. html#ocena_rehana - royal - beach - resort_4134   odpowiedz »

      • Oszukani przez Itakę 

        [2013-01-25 17:54 83.8.49.*]

        Stowarzyszenie poszkodowanych przez Itakę: itaka-wycieczka.pl   odpowiedz »

        • Oszukani przez Itakę 

          [2014-01-16 22:33 78.8.141.*]

          Wycieczka "Morze Cudów I Cuda Nad rzeką" 11.12.2013 - 18.12.2013 była wielkim koszmarem.
          Itaka zawarła z nami umowę na bardzo ciekawy program, który w okresie zimowym, gdzie od 3 lat pada śnieg, był nie do zrealizowania.
          Wielkie oszustwo , a teraz zasłania się "siłami wyższymi".
          Kompletna bzdura i nadużywanie "woli boga".   odpowiedz »

          • Oszukani przez Itakę 

            [2021-09-27 10:59 94.40.97.*]

            Proszę Państwa chciałem przedstawić naszą sytuację z wyjazdu do Gruzji organizowanego przez biuro "Itaka" w dniu 25-09-2021(sobota). Na lotnisku w Katowicach przy odprawie celnej okazało się iż żona ma błędną datę szczepienia (błąd pielęgniarki wykonującej szczepienie w Miechowie), pomimo że była zaszczepiona 2 dawkami. Jej kod QR pokazywał datę szczepienie 1 dawką a nie dwoma. I od tego momentu zaczęły się nasze problemy, obsługa lotniska kazała zrobić szybki test na lotnisku (który kosztował 120zł.) po zrobieniu okazało się że musi być test na COVID-19 (RT-PCR) , czyli ten zrobiony na lotnisku jest nie ważny, i nie możemy polecieć. Udaliśmy się do biura Itaki na lotnisku w Katowicach i poinformowano nas iż nie mogą nam w niczym pomóc. Zwrot kosztów wycieczki tylko w wysokości 10% ogólnych kosztów. Obsługa Itaki bardzo nie uprzejma i nie kompetentna. Nie ma również możliwości zmiany terminu wylotu. W dniu 27-09-2021(poniedziałek ) dzwoniliśmy na infolinię Itaki i Pani nas również poinformowała że nie może nic załatwić polubownie. Jedyne co doradziła to wykupić nową wycieczkę. Jest to nie pierwszy nasz problem z Itaką przestrzegamy wszystkich przed tym biurem. Nadmieniam że wracając busem na parking po samochód jechała z nami grupa paru osób którzy w rozmowie stwierdzili że też mieli do czynienia z biurem Itaka i już nigdy nie korzystają z tego biura .   odpowiedz »

    • Rehana Royal Beach Resort 

      [2010-10-19 14:25 85.219.176.*]

      http://www. ocen-wakacje. pl/hotel/rehana-royal-beach-resort/836, 10, 1/egipt/sharm-el-sheikh/sharm-el-sheikh/ index. html#ocena_rehana - royal - beach - resort_4134   odpowiedz »

    •  

      [2010-11-23 13:39 83.19.62.*]

      itaka to złodzieje!!! walczę z nimi o odszkodowanie już kilka miesięcy. wykupiłem wczasy w hotelu pięciogwazdkowym , który okazał się ruiną. nikomu nie polecam itaki, to oszuści zwlekający nawet z odpowiedzią na pisma!!!!   odpowiedz »

    •  

      [2010-11-23 13:43 83.19.62.*]

      http://www. ocen-wakacje. pl/hotel/rehana-royal-beach-resort/836, 10, 1/egipt/sharm-el-sheikh/sharm-el-sheikh/ index. html#ocena_rehana - royal - beach - resort_4134   odpowiedz »

    • nam tez zepsuli urlop 

      [2011-04-01 14:01 155.158.4.*]

      stanowczo odradzam podróżowanie z ITAKĄ na Fuerteventurę!! 18 marca br. na lotnisku na Fuerte zostaliśmy poinformowani o zmianie hotelu. trafiliśmy do okropnych warunków, przez cały tydzień kłóciliśmy się z rezydetnką, zepsuli namw akacje i teraz będziemy się ciągać po sądach!!!! hotel, który wybraliśmy był zaskoczony sytuacją, postawili sytuacje jasno - podpisują z Itaką umowę na konkretną liczbę turystów w danych tygodniu, ale itaka łapie na ich ofertę dużo więcej osób i później ich upycha po drugorzędnych hotelach!!! spędziliśmy tydzień w pokoju, który śmierdział grzybem, z kranu płynęła rdzawa woda a do basenu nikt nie odważył się wejść, bo był w tak opłakanym stanie. dla janości - wybraliśmy hotel 4gwizdkowy Sunrise Costa Calma Beach resort.... trafiliśmy do Fuerteventura Playa... nie dajcie się na to nabrać!!!!   odpowiedz »

      • nieuczciwa Itaka 

        [2011-04-10 19:22 83.31.52.*]

        Ja również nie polecam Itaki. Byliśmy z tym biurem w zeszłym roku w Bułgarii. Warunki fatalne, hotel brudny, pokoje niesprzątane, jedzenie koszmarne. Wszyscy Polacy z naszego turnusu cały czas cierpieli na rozstrój żołądka. Złożyliśmy zbiorową rezygnację, na którą Itaka praktycznie nie zareagowała.   odpowiedz »

        • nieuczciwa Itaka 

          [2013-02-11 18:43 37.31.8.*]

          cierpieliście na kłopoty żoładkowe, ponieważ jedliście arbuzy:) to nie wina Itaki.   odpowiedz »

        • nieuczciwa Itaka 

          [2013-02-12 13:42 46.134.61.*]

          Bo zrecie jak swinie i wynosicie jedzenie z restauracji!!!!Kulturka!!!Wcale sie nie dziwie,jesli Wam cos dosypali na sraczke!Nie stac Was,nowobogaccy na bulke na miescie,tylko kanapeczki robicie?????!Nie chcemy takich turystow!   odpowiedz »

    • Kłopoty turystki z Itaką 

      [2013-02-11 14:51 31.60.7.*]

      A dajcie ludzie spokoj!!!!Z takim marudnym bahorem siedzi sie w domu!!!Menager zrobil co mogl,gotowali a bahor i tak nie zarl!!!I co ,przezyl?To jawne wyludzanie kasy przez ta cala Pania Anie!Biura,strzezcie sie takich pseudoklientow!Lepiej nie sprzedac,niz sprzedac komus,kto tak zdobywa kase!!!!przypieprzyc sie mozna do wszystkiego.Wiem to....Rezydent.   odpowiedz »

    • Kłopoty turystki z Itaką 

      [2013-02-12 10:20 5.173.182.*]

      Itaka to najgorsze biuro z jakim podróżowaliśmy (a było ich kilka) - szczególnie ich obsługa.   odpowiedz »

      • Kłopoty turystki z Itaką 

        [2013-02-12 10:28 83.8.13.*]

        Dziękujemy za konstruktywny komentarz :)   odpowiedz »

        • Kłopoty turystki z Itaką 

          [2013-02-12 15:24 31.174.40.*]

          Proszę bardzo. Na szczęście nie muszę nic więcej tłumaczyć tak samo jak z Wami jeździć. A swoją drogą bardzo czujni Państwo jesteście tylko czy wdawanie się w gierki słowne z klientami lub potencjalnymi klientami to dobry pomysł?
          Nie lepiej zająć się sprzedażą i poprawianiem jakości obsługi klienta?
          Pozdrawiam
          Robert Moj   odpowiedz »

          • Kłopoty turystki z Itaką 

            [2013-02-12 15:48 83.8.13.*]

            Ja nie dziękowałem jako pracownik Itaki, tylko jako klient :P rzeczywiście zdania mogą być różne, ale chodziło mi tylko by rozwinąć temat tzn. co było nie tak na wyjeździe?   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję