TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






VisitBritain rusza śladem Robin Hooda

13 maja ruszył konkurs "Być jak Robin Hood" organizowany przez VisitBritain we współpracy z Internetowym Serwisem Filmowym Stopklatka.pl. Konkurs jest elementem kampanii promocyjnej prowadzonej przez VisitBritain we współpracy z dystrybutorem (Universal Pictures) i jest związany z premierą filmu "Robin Hood" w Polsce.


VisitBritain już po raz czwarty organizuje działania promocyjne związane z premierą filmową w Polsce. Poprzednie związane były z kolejną częścią przygód Bonda - "Quantum of Solace" (2008), adaptacją "Sherlock Holmes" (2010) oraz ekranizacją "Alicji w Krainie Czarów" (2010).
W ramach obecnej kampanii prowadzone są intensywne działania PR oraz ePR m.in.: wysyłka newsletterów oraz informacji prasowych, zaproszenia na pokazy prasowe oraz przedpremierowe, organizacja wyjazdów "press tour" do Wielkiej Brytanii "Śladem Robin Hooda" oraz konkurs z nagrodami dla internautów.

Główną nagrodą w konkursie organizowanym wspólnie z serwisem Stopklatka.pl jest czterodniowa wycieczka dla 2 osób śladami historycznego Robin Hooda oraz do miejsc wykorzystanych przy najnowszej ekranizacji jego losów w reżyserii Ridley"a Scott"a. Zwycięzcy trafią m.in.: na spacer po Wielkim Parku w Windsorze, zjedzą kolację w towarzystwie Szeryfa z Nottingam i zbadają tajemnicę lasu Sherwood.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
VisitBritain konkurs Być jak Robin Hood śladem Hooda Stopklatka.pl promocja wycieczka nagroda kampania




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję