Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Balice walczą o pasażerów biznesowych
Co roku rośnie liczba pasażerów biznesowych, którzy korzystają z krakowskiego lotniska. Coraz częściej podczas krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych klienci wybierają samolot, szczególnie jeżeli można wielogodzinną podróż samochodem czy też pociągiem zastąpić godzinnym bądź dwugodzinnym przelotem. Najbardziej doceniają to mieszkańcy Małopolski, Podkarpacia oraz Śląska, którzy muszą udać się do Poznania, Gdańska bądź Szczecina. Do wszystkich wymienionych miast połączenia lotnicze oferuje Kraków Airport. W chwili obecnej z Krakowa można polecieć do ponad 40 miejsc na świecie. To jedyny port lotniczy zlokalizowany na południu kraju, który oferuje stałe połączenie ze Stanami Zjednoczonymi (Chicago), Berlinem, Helsinkami, Kopenhagą, Rzymem, Tel Avivem, Wiedniem, Stuttgartem, Reykjavikiem oraz Atenami.
Kraków Airport przygotował dla pasażerów specjalny pakiet usług dla kleintów biznesowych: Business Lounge, Salon VIP, Meet & Assist.
Business Lounge zawiera w sobie możliwość skorzystania z komfortowo wyposażonych salonów, gdzie można wypoczywać oraz pracować. Znajdziemy tutaj komputery z dostępem do internetu, stanowiska do pracy z laptopem, a także drukarkę. Do dyspozycji pasażerów jest ponadto prasa krajowa, zagraniczna oraz telewizja satelitarna. Można skorzystać również z oferty barku, rozmaitych napoi i drobnych przekąsek. Salony Business Lounge są otwarte 7 dni w tygodniu.
Salon VIP umożliwia pasażerom organizowanie spotkań biznesowych z ważnymi gośćmi w dogodnym miejscu. W ramach usług VIP klient może liczyć na kompleksową koordynację odprawy bagażowej, paszportowej, celnej, a także osobny transport do/z samolotu. Pasażer może skorzystać z wydzielonego parkingu usytuowanego w pobliżu Salonu VIP. Może także liczyć na współpracę oraz asystę fachowego personelu, przeszkolonego w zakresie protokołu dyplomatycznego. Usługa jest świadczona pasażerom podróżujących w ruchu krajowym, a także międzynarodowym, po wcześniejszej rezerwacji z 24 - godzinnym wyprzedzeniem.
Meet & Assist to usługa usprawniającą oraz przyspieszającą odprawę pasażerską w ruchu międzynarodowym. Pasażerowie, którzy zamówią Meet & Assist, zostają przywitani na lotnisku przez odpowiednio przeszkolonego pracownika. Pomaga on przy odprawie biletowej, kontroli paszportowej oraz kontroli bezpieczeństwa.
Kraków Airport chce inwestować w luksusowe pomieszczenia dla pasażerów. W chwili obecnej na ukończeniu jest modernizacja salonu VIP. Dwa lata temu otworzono nowy salon business lounge dla pasażerów podróżujących do krajów Schengen. W roku 2008, w salonach business lounge obsłużono blisko 28 000 osób, do sierpnia 2009 roku - niemal 19 000 pasażerów. Jak powiedział prezes lotniska Jan Pamuła, zależy mu na stworzeniu dobrego wizerunku, poczucia komfortu, aby przyciągnąć pasażerów.
Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków Airport to największy port regionalny w Polsce. Pełni on rolę lotniska międzynarodowego, które obsługuje loty rozkładowe oraz nierozkładowe. Znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, co ułatwia sprawne przemieszczanie się po całym regionie Polski południowej, w szczególności po Małopolsce i Śląsku. To pierwszy port lotniczy w kraju, który posiada szybkie bezpośrednie połączenie kolejowe z centrum miasta. Ruch międzynarodowy obsługiwany jest w terminalu o przepustowości rocznej wynoszącej ponad 3 mln pasażerów. Od dwóch lat działa osobny terminal służący do obsługi ruchu krajowego. Oba budynki są w pełni klimatyzowane oraz przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Będzie rozbudowa krakowskiego lotniska!
Narodowe Centrum Żeglarstwa w Gdańsku już otwarte!
Szczyrk: reklama galerii i restauracji oburzała turystów?
Terminal w Pyrzowicach nie powstanie przed Euro 2012
Promocja polskiej kuchni na Festiwalu Tamizy
Polskie lotnictwo będzie potrzebowało 23 tys. pracowników!
Kiedy PKP musi zwrócić pasażerowi koszt niewykorzystanego biletu?
Miasta europejskie mają 20% udziału w turystyce międzynarodowej
Relais & Chateaux zawarł współpracę SynXis, by wzmocnić konkurencyjność hoteli
Złote Godło "Laur Klienta 2006" dla Centralwings
Rośnie turystyka przyjazdowa w Kolumbii
Trwa konkurs fotograficzny "Pocztówka z wakacji"