TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Promocja poznańskiej Malty

Kolejka górska, termy i słoniarnia - takimi atrakcjami już niedługo może kusić poznańska Malta. Wczoraj grupa złożona z MPK, ZOO, POSiR, Malta Ski i firm prywatnych podpisała w tej sprawie porozumienie.


- Poznaniacy oczekują, że Malta będzie areną rozrywki. Jeśli tak się nie stanie, to za kilkanaście lat mało kto będzie chciał tutaj przychodzić - mówi Konrad Tuszewski, dyrektor Malta Ski - Dlatego na Malcie potrzebne są nowe inwestycje, by mogła być rozpoznawalna w Wielkopolsce, Polsce i Europie. Koniecznie trzeba wybudować termy i słoniarnię. Jeśli tego nie zrobimy, to zarżniemy kurę, która może zacząć znosić złote jajka.

Na Malcie w najbliższych latach mogą pojawić się nowoczesne urządzenia rozrywkowe m.in. rollercoaster, czyli kolejka górska.

Niedługo w internecie pojawi się strona www.malta.poznan.eu, na której będzie można zapoznać się ze wszystkimi atrakcjami Malty, dowiedzieć się, co i za ile kupić, gdzie się zabawić. Ze strony na telefon komórkowy lub iPOD będzie można ściągnąć informacje słowne o Malcie i podczas spaceru wysłuchać ciekawych informacji.

Deklaracje te pojawiły się dzięki zawiązaniu grupy partnerskiej o nazwie malta.poznan.eu, wszyscy oni chcą inwestować nie tyle w poszczególne elementy (stok, tor saneczkowy czy minigolfa), ale w Maltę jako całość. Jest to możliwe dzięki projektowi "Turystyka - wspólna sprawa", który jako pierwszy w Polsce został uruchomiony w naszym regionie i już przynosi efekty.

- Grupy najpierw stworzą dokładną wizję swoich produktów, a potem - głównie za unijne pieniądze - przeszkolą pracowników z branży turystycznej. Szkolenia zawodowe i językowe przejdzie cały personel: od barmana po sprzątaczkę. - Dotychczas wszyscy działali po omacku. Nasz projekt szkoleniowy da im narzędzie do poruszania się na rynku turystycznym. Stworzenie produktu spowoduje, że turysta będzie o nim wiedział i będzie chciał z niego skorzystać. To produkt turystyczny ma być rozpoznawalny, a nie gmina czy powiat - przekonuje Ewa Przydrożny, koordynator projektu w Wielkopolsce.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kolejka górska termy sloniarnia Malta MPK ZOO POSir Malta Ski porozumienie arena rozrywki Konrad Tuszewski Wielkopolska Polska europa kolejka górska rollercoaster grupa partnerska turystyka szkolnia zawodowe Ewa Przydrożny na malcie biuro podróży w poznaniu poznańska poznań poznan tor sky atrakcje saneczkowy


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję