TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowa strategia Polskiego Jadła

Zostały właśnie zaprezentowane ogólne plany dotyczące działalności firmy Polskie Jadło. Strategia na okres 2010-2012 zostanie zaprezentowana w dniach 16 do 18 listopada 2009 r.


Spółka Polskie Jadło prowadzi działalność polegającą na uruchamianiu, zarządzaniu siecią restauracji. Zajmuje się także sprzedażą artykułów spożywczych (wędliny, nabiał, pieczywo, wyroby cukiernicze) oraz wyrobów o przedłużonym terminie przydatności w formie konserw szklanych (słoiki).

Jednym z głównych założeń spółki jest większe koncentrowanie się na pozyskiwaniu gruntów pod zabudowę dla przyszłych obiektów gastronomicznych sygnowanych nazwą Polskie Jadło. Restauracje te byłyby uruchamiane i prowadzone we własnym zakresie przez spółkę. Zysk, który zostałby przez nie wygenerowany, w całości zostałby zaksięgowany na koncie spółki.

Nowa strategia dotycząca handlu ma za zadanie utworzenie własnej sieci produktów gotowych, przeznaczonych do sprzedaży. Poza tym spółka przewiduje sprzedaż w systemie HoReCa, a także działalność eksportową i wykonywanie produkcji zleconej.

Prezes spółki Polskie Jadło Jan Kościuszko stwierdził, że dywersyfikacja sektorów generujących przychody i prowadzenie obiektów we własnym zakresie ma na celu zwiększyć zyski i bezpieczeństwo ekonomiczne spółki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polskie Jadło nowa strategia firmy Jan Kościuszko restauracje Polskie Jadło




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję