TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Dolnośląskie uzdrowiska: "DoWód na udany wypoczynek"

Przez półtora miesiąca, od 1 lutego do połowy marca, 10 uzdrowisk z Dolnego Śląska będzie promować swoje walory turystyczne pod hasłem "DoWód na udany odpoczynek". W akcji biorą udział: Jelenia Góra, Świeradów-Zdrój, Niemcza, Kudowa-Zdrój, Duszniki-Zdrój, Polanica-Zdrój, Szczawno-Zdrój, Jedlina-Zdrój, Lądek-Zdrój i Bystrzyca Kłodzka.


W największych miastach województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego i małopolskiego pojawi się ok. 800 billboardów. Akcja promocyjna, skierowana głównie do ludzi młodych (powyżej 30 lat) i aktywnych zawodowo (zarabiających ok. 3000 zł), obejmie również media.

Kampania ma również zwrócić uwagę na problemy uzdrowisk, których źródłem są nie tylko trudności finansowe, ale także brak odpowiednich inwestycji.

Koszt przedsięwzięcia wyniesie ok. 1,7 mln zł. Większość środków będzie pochodzić z Unii Europejskiej. Pozostałą część potrzebnej kwoty sfinansują gminy miejscowości uczestniczących w inicjatywie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
DoWód na udany wypoczynek Dolny Śląsk uzdrowiska Jelenia Góra Świeradów-Zdrój Niemcza Kudowa-Zdrój Duszniki-Zdrój Polanica-Zdrój Szczawno-Zdrój Jedlina-Zdrój Lądek-Zdrój Bystrzyca Kłodzka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję