Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Płać przelewem za lot z Centralwings!
Za bilety polskiej taniej linii lotniczej Centralwings można już płacić przelewem bankowym. Po dokonaniu rezerwacji pasażerowie mają trzy dni na wpłacanie pieniędzy na konto przewoźnika.
Dotychczas tylko posiadacze kart kredytowych mogli skorzystać z internetowego systemu rezerwacji biletów linii Centralwings. Obecnie przy zakupie biletu lotniczego za pośrednictwem strony www.centralwings.com lub poprzez call center turyści mają do wyboru drugą formę płatności - przelew bankowy.
Przelew bankowy jest najpopularniejszą forma przepływu pieniądza. Według badania TNS OBOP, przeprowadzonego w lutym tego roku, 14% użytkowników Internetu powyżej piętnastego roku życia korzysta w Polsce z usług bankowych za pośrednictwem Internetu.
Zależy nam, aby z naszych usług mogło skorzystać jak największe grono podróżujących - mówi Iza Bogus, rzecznik prasowy Centralwings. - Chcemy ułatwić Klientom korzystanie z naszych usług. W przypadku przelewu średni czas zakupu biletu lotniczego wynosi: 5 minut na rezerwację plus kolejne pięć na uruchomienie przelewu. - dodaje.
Aby skorzystać z nowej formy płatności wystarczy wejść na stronę przewoźnika i podczas rezerwacji biletów wybrać opcję przelew. Opcja dostępna jest dla wszystkich lotów rozpoczynających się nie wcześniej niż 21 dni od momentu rezerwacji. Opłata za usługę wynosi 5 zł i jest naliczana automatycznie przy zakupie biletu. System generuje wypełniony druk przelewu, który można zrealizować we wszystkich bankach. Po zakończeniu rezerwacji można również przenieść się bezpośrednio na strony internetowe swojego banku. Przelewem można także zapłacić za bilety zarezerwowane przez call center pod numerami tel. 0801 45 45 45 lub (22) 558 00 45.
Osoba rezerwująca bilet ma 3 dni na realizacje przelewu na wskazane przez przewoźnika konto (w tytule przelewu należy wpisać numer rezerwacji!). Jeżeli należność nie wpłynie na rachunek bankowy w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana bez konsekwencji dla osoby rezerwującej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Noc Muzeów również w kopalni soli w Wieliczce
Wskutek trzęsienia Ziemi we Włoszech zniszczeniu uległy cenne zabytki
Wenezuela: prawdopodobnie rozbił się samolot z 46 pasażerami
Zachodniopomorskie: GPS w każdym autokarze wiozącym dziecki na zimowisko?
Kara dla kierowcy autokaru: rok wiezienia w zawieszeniu na 3 lata i zakaz prowadzenia pojazdów
Promocyjne bilety Baltic Pass na podróże po krajach bałtyckich
Lotnisko w Delhi: problemy z nieproszonym gościem
W Google Maps zobaczymy także ceny hoteli
Z Wrocławia teraz również do Londynu Luton i Doncaster/Sheffield
Berlińskie muzea czynne w nocy
Wznowiono kolejowe połączenie na trasie Białystok-Ełk
Rola internetu w planowaniu wakacji
likwidacja ITD z pozytkiem dla wszystkich