TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Lufthansa: ruszyła skierowana do Polaków akcja "Warto przeżyć taką chwilę"

Po kontrowersyjnej sprawie Jana Rokity wyrzuconego z samolotu Lufthansy, przewoźnik rozpoczął akcję promocyjną dla polskich pasażerów.


Niemieckie linie wystartowały z akcją dwa dni po wyprowadzeniu polskiego byłego posła z pokładu samolotu. Lecz Lufthansa zapewnia, że akcja nie ma ona nic wspólnego z tym wydarzeniem.

Potwierdza to Mateusz Zmyślony z agencji reklamowej Eskadra. - Lufthansa nie miała szans tak szybko przygotować promocji. Musiała mieć ją już wcześniej zaplanowaną, ale w tym czasie jest bardzo trafiona - dodaje.

Lufthansę reklamuje opalona blondynka na tle samolotu. Ceny biletów lotniczych w akcji pod hasłem "Powitaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom. Warto przeżyć taką chwilę" w obie strony zaczynają się od 399 zł.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Lufthansa Warto przeżyć taką chwilę do Polaków akcja promocyjna promocja reklama Jan Rokita




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję