TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






100 000 fanów Lufthansy na Facebooku

MySkyStatus™ otrzymuje nagrodę za "Najlepszą Kampanię Marketingową, wykorzystującą Media Społecznościowe".


W ciągu niespełna roku Lufthansa zgromadziła 100 000 fanów na Facebooku. Przewoźnik założył swój fan page w grudniu ubiegłego roku. Stutysięczny internauta został sympatykiem Lufthansy na www.facebook.com/lufthansa, aktywując w ostatni weekend aplikację "Lufthansa Slot Machine", dzięki której można wygrać atrakcyjne nagrody.

Media społecznościowe oferują wiele nowych kanałów komunikacji. Jednym z nich jest właśnie Facebook. Fan page umożliwia klientom Lufthansy kontaktowanie się ze sobą, wymianę informacji na temat przelotów czy korzystanie ze specjalnych promocji i atrakcji przygotowanych przez Lufthansę z myślą o nich. To właśnie fani Lufthansy, jako pierwsi zostali poinformowani o rozpoczęciu rezerwacji na inauguracyjny rejs samolotem A380 w barwach niemieckiego przewoźnika. Sympatykom Lufthansy został zaprezentowany materiał wideo z promocyjnej podróży A380 na Majorkę. Mogli oni również obejrzeć zdjęcia z planu reklamy telewizyjnej, nagrywanej w monachijskim hangarze, należącym do Lufthansa Technik. Oprócz Facebooka, Lufthansa aktywnie korzysta z innych nowoczesnych kanałów komunikacji - Twittera czy YouTube.

Podczas zorganizowanej w tym tygodniu konferencji SimpliFlying-Airline Business Awards in Social Media Excellence for Airlines, aplikację MySkyStatus™ uznano za "Najlepszą Kampanią Marketingową Wykorzystującą Media Społecznościowe“. Głosowało na nią tysiące fanów, dzięki którym projekt Lufthansy znalazł się wśród finalistów konkursu. Uznani eksperci, wchodzący w skład jury, uznali MySpaceStatus za najlepszy projekt tego typu w branży lotniczej i przyznali mu pierwsze miejsce za unikatowy charakter, międzynarodowy zasięg oraz osiągnięcie najlepszych wyników w swojej kategorii. Od założenia strony MySkyStatus we wrześniu 2009 r. odwiedziło ją około 400 000 osób z 200 krajów.

"Jesteśmy zaszczyceni przyznaną nam nagrodą, za którą dziękujemy w imieniu fanów i użytkowników MySkyStatus na całym świecie. To właśnie sympatycy Lufthansy przyczynili się do naszego sukcesu, pomagając udoskonalić projekt w ciągu ostatniego roku" - powiedziała Maria Kowalewska, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce. "Odniesiony przez nas sukces nie oznacza, że spoczniemy na laurach. Korzystając z rekomendacji naszych klientów zamierzamy w dalszym ciągu wprowadzać oczekiwane przez nich zmiany" - dodała.

MySkyStatus™ to bezpłatna platforma społecznościowa, uruchomiona jesienią 2009 roku, dzięki której podczas podróży lotniczej pasażerowie dowolnej linii mogą na bieżąco informować swoją rodzinę i przyjaciół o jej przebiegu. Usługa polega na automatycznym wysyłaniu na profil użytkownika na Twitterze, Facebooku czy LinkedIn oraz na e-mail, aktualnych informacji dotyczących odlotu i przylotu samolotu oraz o przebiegu samego rejsu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Lufthansa na Facebooku fani MySkyStatus™ otrzymuje nagrodę za Najlepszą Kampanię Marketingową wykorzystującą Media Społecznościowe




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję