Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Przymusowy postój 360 klientów Itaki na Krecie!
Około 360 turystom, klientom biura podróży Itaka, chcącym spędzić wakacje na Krecie lub z nich wrócić do domu, niespodziewanie zafundowano przymusowy postój - podał 14 lipca br. Onet.
Ponad dobę polscy turyści czekali na samolot, który miał ich zabrać z greckiej wyspy do Wrocławia. W podobnej, ale "odwróconej" sytuacji znaleźli się turyści, którzy czekali na wylot z Wrocławia na Kretę.
Dyrekcja biura tłumaczyła mediom, że ta trudna dla wszystkich sytuacja nastąpiła w wyniku awarii samolotu cypryjskich linii lotniczych. Biuro podróży, co zostało rzeczywiście potwierdzone przez turystów, w związku z zaistniałym zdarzeniem zapewniło uczestnikom przymusowego postoju noclegi w hotelach, zarówno na Krecie, jak i we Wrocławiu.
Mimo, że turyści mieli zapewniony dach nad głową w czasie trwania tego przymusowego postoju (w takich wypadkach biuro ma obowiązek zapewnić noclegi turystom) nie zminia to faktu, że sami uczestnicy narażeni zostali na zmęczenie oczekiwaniem na lotnisku na ciągle odkładany wylot oraz na zdenerwowanie i stres wynikły z całej tej niekomfortowej sytuacji.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-18 12:06 83.16.75.*]
"Mimo, że turyści mieli zapewniony dach nad głową .............ciągle odkładany wylot oraz na zdenerwowanie i stres wynikły z całej tej niekomfortowej sytuacji. "
No tak. Organizator powinień przeprosić turystów, zwrócic im kasę i podziekować , że korzystaja z usług ich biura.
Powalają mnie takie teksty o stresie itp itd ... odpowiedz »Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-18 12:08 203.144.143.*]
W takich sytuacjach to biuro zapewnia "dach nad głową" czy raczej przewoźnik? odpowiedz »
Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-18 12:18 83.31.205.*]
ten człowiek z onetu, który to pisał jest z pewnością z kosmosu.
nigdy nie zepsuł mu się samochód, nie stał w korku ... i nigdy nie był w stresie z powodu np. ..... idiotycznych ustaw uchwalanych przez nasz fantastyczny sejm ... odpowiedz »Ciężka dola tych dziennikarzy,
[2006-07-18 12:21 213.216.65.*]
Z jednej strony wymagania odbiorców, którzy są żądni sensacji, tragedii, krwi, a z drugiej też by się pojechało gdzieś nawet z przestojem byle najtaniej albo najlepiej za firko i trzeba iść w tę tusystykę i coś tam dla siebie wyskamleć za dla odmiany pozytywny artykuł. Taki skunksowaty zawód, ale i tak bardziej przydatny niż politycy. odpowiedz »
Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-18 12:25 83.24.47.*]
kreta nie tylko dla kretynów odpowiedz »
Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-18 12:27 80.53.79.*]
Jeszcze niedawno czytałem na tych łamach, że partner ITAKI odebrał nowy samolot. Czyżby lata on tylko dla innych a nie dla ITAKI. Tak to jest jak są umowy z przewoźnikami, którzy mają 1 lub 2 samoloty i na tym buduje ssię całe lato. No ale przeccież musi być jak najtaniej. odpowiedz »
Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-18 12:29 217.97.25.*]
Kto w końcu napisze o "stresie" Biur Podroży, które żeby zapewnić urlop "stresują się" za przewoźnika czy to autokaru czy samolotu, kontrahenta który przyjmuje grupy i jak je przyjmie, rezydenta czy się dobrze opiekuje grupą nawet wtedy kiedy klienci uważają, że mają go na prywatne usługi, wychowawców, którzy mimo że mają papiery z Kuratorium są podejrzewani przez rodziców, że są fatalni i nie nadają się do wykonywania swojej funkcji. młodzież która nagminnie gubi telefony kom., i ciągle wmawia rodzicom że im je ukradli, rodziców którzy bardziej wierzą dzieciom a najmniej organizatorowi imprez, rezydentowi, czy wychowawcy co parę lat temu było nie do pomyślenia., za klientów czy im się oferta spodoba czy nie, a najczęściej się nie podoba, dziennikarzy którzy od paru lat ciężką pracę Biur Podróży sprowadzają do cwaniactwa i żerowania na nagminnie zestresowanych klientach.
Morze stresu ....wylewa się każdego dnia z każdego Biura Podroży i właściwie to 'morze" jest tak olbrzymie, że nie trzeba lecieć na Kretę a pogoda u nas jest. Pozdrawiam -" zestresowany" pracownik .....jeszcze Biura Podroży. odpowiedz »Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-19 08:35 83.29.44.*]
Brawo bardzo dobrze napisane-gratuluję
Na całym świecie "narodowi" dziennikarze biorą raczej w obronę rodzime biura podróży w przypadkach tzw "siły wyższej".U nas w Polsce akurat jest odwrotnie, bo ta cała nienasycona gawiedz dziwennikarska nawet z igły zrobia widły aby tylko dokopać.No ale to już ich kultura,arogancja i prostactwo. odpowiedz »Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-28 11:30 62.87.239.*]
Popieram bo bylam pracownikiem biura przez 20 lat i ostatnie lata nie wytrzymywalam - wiele klientów szuka najtanszej oferty a wymagania ma najwyzszym poziomie, bylam klientem Itaki i zawsze biuro wywiązywalo sie ze swoich obowiazkow - pozdrawiam pracownikow Itaki
oraz innych biur i zycze im duzo wyrozumialych klientow,J odpowiedz »
BEZ PRZESADY!!!!
[2006-07-18 13:09 62.111.186.*]
Ok, turysci oczywiscie miaja pelne prawo sie stresowac,ale to ze zepsuje sie samolot to juz sila wyzzsza. afera by byla jakby trzymali ich np. cala noc na lotnisku. Itaka zachowala sie calkiem OK. odpowiedz »
Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-18 13:19 83.24.1.*]
wszyscy najchetniej charterowaliby od lotu albo innych 'renomowanych' przewoznikow.. Tyle, ze lot tez jakos za wiele maszyn nie ma i nie wyrabia z obsluga polaczen rejsowych... Gdyby wycharterowac samolot z innych linii i wzroslyby koszty wycieczek o (lekko liczac) 40% to dopiero bylyby na lamach pracy artykuly jak to biura chca zarabiac kosztem biednych turystow. Bo najlatwiej nie znajac branzy byc najmadrzejszym na swiecie. Kazde biuro ma zapewne spore marze i nie o to chodzi. Ale tez oczekiwania naszych mediow - a co za tym idzie klientow - sa takie: hotel najlepiej 5*, przy samej placy, z all inclusive, charetr ktory nie zawiedzie najlepiej wylot rano, powrot wieczorem zeby brton boze ani pol dnia nie stracic (no i oczywiscie zeby nocnych przelotow nie bylo), rezydent na kazde skinienie a to wszystko w sezonie za max 1500 PLN za 2 tygodnie (optymistycznie napisze ze za 1 osobe, bo naprawde czesto przychodza ludzie oczekujacy ceny na tym poziomie za cala rodzine)... Kazdy pracujacy w biurze podrozy przy oblsudze klientow wie jak to wyglada. Jakie zdziwienie jest... W TV mowia ze tanio, ze last minute to prawie darmo a tu szok, zawod i 'nierzetelnosc' biur... A turystyka to przeciez troche 'zywy' organizm.. Uzalezniony od bardzo wielu czynnikow. To ze rezydenta nie ma np w hotelu w danej godzinie nie musi wcale oznaczac, ze sie obija i unika swych obowiazkow, bo moze w tym czasie siedziec w poczekalni szpitala z kims kto zlamal noge, to ze samolot nie wyleci o czasie to nie jest 'zlosliwosc' tego potwornego biura, bo moze lepiej spedzic dobe na lotnisku niz leciec maszyna w ktorej sie cos popsulo, a jak kazda maszyna - samolot (szczegolnie tak non stop eksploatowany)moze miec awarie... Ludize sa tylko ludzmi i czasem 'sie myla' 'sie lenia' 'cwaniakuja' ale wrzucanie wszystkich do jednego kotla to tez chyba jakos bez sensu...
Jak w kazdej dziedzinie zycia - odrobina zdrowego rozsadku przyda sie nam wszystkim. odpowiedz »Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2006-07-27 11:13 80.53.121.*]
niestety, takie sytuacje się zdarzają, a Pan "dziennikarz" wogóle nie orientuje się w tym biznesie. ITAKA zachowała się bardzo profesjonalnie, bo to dobra marka jest... odpowiedz »
Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2007-06-28 15:53 213.17.208.*]
oby, bo na wczasy tam jade odpowiedz »
Kreta z Itaką: całodobowe oczekiwanie na spóźniony samolot
[2007-02-07 20:33 83.27.198.*]
Korzystalismy z usług Biura podrózy ITAKA dwukrotnie -w tym czasie warunki umowy zostały spełnione nadzwyczajnie dobrze(Tunezja,Bułgaria)- chcielibysmy się nie zawiesć przy zawieraniu nastepnych zamówień-pozdrawiam -Zygmunt odpowiedz »
Chorwacja z Itaką
[2007-05-06 20:52 89.25.159.*]
witam wróciłam dopiero co z Chorwacji z Itaką -
Gdyby nie pilotka która była z nami ( Madzia -pozdrawiam) robiła wszystko abyśmy byli zadowoleni to już dawno dała bym sobie spokój z tą firmą
- wyjazd z Katowic 30 min. opóźnienia, potem 1,5 godz. czekania w jakimś brudnym zajeździe u dziadka na wyjazd pod Opolem ( ciekawe ile właściciel dziadka dostaje pieniążków za to że tam wszystkich z całej Polski ściągają)
2 godziny opóźnienia
wszędzie
pierwszy dzień koszmar
wszyscy brudni nie wyspani w skwarze z dwu godzinnym opóźnieniem
lataliśmy po dwóch miasteczkach
paranoja!!!
hotele całkiem fajnie ( poza ostatnią nocą)- da się spać jedzenie koszmar
mój pies dostaje lepsze
poza ostatnim obiadem w Plitwicach który tylko zapamiętam
najpiękniejsza była ostania noc
pokój 1m2x1m2
poddasze (w najwyższym miejscu 2,0 metry w najniższym 1,4
aby spakować walizkę musiałam klęczeć na podłodze bo bałam się znów uderzyć w głową w sufit
w środku łózko hmmm rewelacja
powiem wprost gdyby nie ludzie którzy byli na tej wycieczce, pilotka i wspaniałe widoki na które Itaka nie ma wpływu
to był by to koszmar
a tak miło wszystko mile to wszystko wspominam
Byłam już:
Wezyrem - Turcja objazd i pobyt
Tęczą Bielską -Grecja objazd
i Itaką - Chorwacja objazd
Moja ocena organizacja
1.Tęcza ocena 6
2.Itaka ocena 3,5-4
3.Wezyr ocena 3,0
Pozdrawiam
ps. zastanów się komu powierzasz swój urlop!!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Planowany strajk pracowników LOT nie odbył się
Trade & Travel Company laureatem konkursu "Firma Przyjazna Pracownikom"
Chorwacja najbardziej atrakcyjnym kierunkiem turystycznym na świecie!
Queen Mary 2 przerobiona na hotel?
Orbis zatrzymuje zysk w spółce. Nie będzie wypłat dywidendy za 2008 rok
Lotnisko pod Zieloną Górą znów otwarte dla samolotów pasażerskich!
Właściciel Ryanair wpłaci pół miliona euro dla poparcia Traktatu Lizbońskiego
Wrocław: Powstanie 32-piętrowy hotel na terenie Centrum Południowego
Kucharz okradł restaurację, w której pracował
Przejście graniczne w Kuźnicy Białostockiej
IATA przedstawiła optymistyczny bilans za rok 2007
Biura podróży - jest rozporządzenie o obowiązkowym ubezpieczeniu
TOPR poszukuje hiszpańskiego turysty
"Jak rozwijać lokalną turystykę" - szkolenia
Opłata terminalowa na 2011 rok zatwierdzona
"Mazury cud natury" - najefektywniejsze hasło reklamowe
Sztuka dalekiego wschodu w Centrum Manggha
PEDAGOGIKA ZABAWY szkolenie/warsztat