TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

GCB w 2011 kontynuuje podbój rynku spotkań

W 2011r. Gdańsk Convention Bureau (GCB) będzie kontynuowało działania w ramach swoich dwóch projektów priorytetowych, na których realizację zespół GCB zdobył fundusze ze środków zewnętrznych. Są to następujące projekty: "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" oraz "Gdańscy Akcjonariusze - konsekwentnie do celu".


W pierwszym projekcie promocyjnym główne działania obejmują m.in.:
Aktualizację i dodruk materiałów promocyjnych
Szkolenia pt. "Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych" (TAOSB)
Prowadzenie badań statystycznych turystyki biznesowej
Aktywne członkostwo w międzynarodowych organizacjach m.in. International Congress and Convention
Association (ICCA), Meetings Professional International (MPI)
Udział w targach turystyki biznesowej
Inwentaryzacja produktów turystyki biznesowej
Rozwój programu Ambasadorzy Kongresów Polskich
Organizację wizyt studyjnych dla dziennikarzy i biur podróży
Prezentacje możliwości konferencyjnych Gdańska i Regionu Pomorskiego w wybranych miastach europejskich i w Warszawie.

Kampania promocyjna jest współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP). Cały projekt jest realizowany w latach 2009-2011. Drugi ze wspomnianych wyżej projektów "Gdańscy Akcjonariusze - konsekwentnie do celu" jest realizowany w partnerstwie z Regionalnym Centrum Wolontariatu w Gdańsku i polega na angażowaniu wolontariuszy w bezpłatną pomoc przy organizacji dużych imprez masowych. Projekt jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2010.

Oba projekty są działaniami realizującymi jeden z trzech głównych celów strategicznych rozwoju Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT) na lata 2009-2016 a mianowicie: Gdańsk i Pomorze w czołówce polskich destynacji konferencyjnych.

Poza tym w 2011r. GCB czeka nie lada wyzwanie związane z 2 konferencjami ICCA w Gdańsku: ICCA Research, Sales & Marketing Programme oraz ICCA Central European Chapter Meeting.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Gdańsk Convention Bureau GCB działania cele 2011 projekty turystyka biznesowa promocja turystyki biznesowej mice




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję