Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
W Polsce będzie dostępna wygodna odprawa lotniskowa przez telefon
Warszawa, 29 marca 2007r. Polskie Linie Lotnicze LOT postanowiły poszerzyć telefoniczną dostępność odprawy lotniskowej (tele check-in) dla wszystkich rejsów zagranicznych oraz krajowych. Usługa będzie dostępna od 30 marca przy wylotach ze wszystkich lotnisk krajowych.
Do tej pory z odprawy przez telefon mogli skorzystać wszyscy pasażerowie, którzy wylatywali z Warszawy. Jak mówi Dorota Haller, Dyrektor Marketingu, Produktu i PR PLL LOT, w związku z dużym uznaniem i zainteresowaniem naszych pasażerów, firma postanowiła rozszerzyć usługę tele check-in na cały kraj.
Wszyscy pasażerowie, którzy podróżują jedynie z bagażem podręcznym mają możliwość skorzystania z usługi polskiego przewoźnika, która jest dostępna dla osób posiadających bilet z potwierdzoną rezerwacją na przelot samolotami PLL LOT, a także ważne dokumenty podróży.
Najwcześniej można się odprawić przez telefon o godzinie 16:00, w dniu, który poprzedza planowaną podróż, ale nie później niż godzinę przed odlotem. Jeżeli chodzi o kartę pokładową, to należy odebrać ją na lotnisku, okazując wcześniej dokument tożsamości, najpóźniej na 30 minut przed planowanym startem. Odprawa telefoniczna jest dostępna dla wszystkich rejsów w komunikacji międzynarodowej i krajowej, a dotyczy odlotów ze wszystkich krajowych lotnisk.
Usługa tele check-in jest dostępna w Telefonicznym Centrum Rezerwacji i Sprzedaży pod numerem: 0 801 703 703 z telefonów stacjonarnych (stawka jak za 1 impuls rozmowy lokalnej) lub 22 9572 z telefonów komórkowych (opłata wg taryfy operatora).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Germanwings sprzedaje bilety od 9 euro
Miasteczko westernowe zamiast słowiańskich wojów
Fałszywy alarm na krakowskich Balicach
Hotele.Oceniacz.pl uruchomił nową opcję: znajdź znajomego w hotelu
Solaris wprowadził do produkcji nowe, tańsze autobusy lotniskowe
Transhotel wprowadza zmiany w TOR System Advanced
Tradycje wielkanocne w małych ojczyznach
Tatry - ogłoszono lawinową trójkę
Jesienią PKP Intercity zlikwiduje nierentowne połączenia
Norwegia: 40 sekund od katastrofy lotniczej!
EasyJet zaprasza na święto wina we Francji
USA: 51% usług podróżniczych w 2007 roku zostało kupione online
Linie lotnicze zapodziały urnę z prochami
Nowa restauracja przy kieleckim rynku