Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Nowy manager w stołecznym hotelu Leonardo Royal
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich turystów
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci Marriott
Handwritten Collection w planach 250 nowych hoteli
Hotele.Oceniacz.pl uruchomił nową opcję: znajdź znajomego w hotelu
Serwis Hotele.Oceniacz.pl uruchomił dodatkową opcję dla osób wybierających się na urlop - możliwość znajdowania osób, które wybierają się na wakacje do tego samego hotelu.
W jednym miejscu internauci mają teraz możliwość nie tylko znalezienia opinii o hotelach ale również dodania terminu planowanego wyjazdu i kontaktu z osobami, które będą w nim w tym samym czasie.
Ponieważ Biura Podróży nie mogą przekazywać listy osób, które jadą na dany turnus, wiele osób poszukuje takiej informacji na forach internetowych, na tak zwanych "listach wylotowych". Większość z tych zapytań pozostaje jednak bez odpowiedzi lub nie przynosi żadnego pożytku dla ich autorów. Dlatego obok opiniowania hoteli, serwis Hotele.Oceniacz.pl daje możliwość zamieszczania ogłoszeń o terminie wyjazdu do niego.
Aby dodać swój wyjazd wystarczy wybrać hotel z listy ponad 4 tys. obiektów zlokalizowanych na całym świecie i w formularzu podać takie dane jak: termin wyjazdu i powrotu, miejsce wylotu, ilość osób dorosłych i dzieci, organizatora wyjazdu oraz dane kontaktowe i miejsce pochodzenia. Dzięki tym informacjom w prosty i wygodny sposób można odnaleźć osoby, które będą w tej samej miejscowości i hotelu podczas naszego turnusu.
- Teraz szukając opinii o hotelu, do którego chcemy wybrać się na urlop, możemy skontaktować się z osobą, która była tam tuż przed nami i zapytać o jej wrażenia z pobytu. Bezpośrednia rozmowa z osobą, która właśnie wróciła z tego miejsca, z pewnością będzie dla turystów bardzo przydatna i wiarygodna - powiedział Marcin Olczykowski, pomysłodawca i właściciel serwisu Hotele.Oceniacz.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
EasyJet zaprasza na święto wina we Francji
USA: 51% usług podróżniczych w 2007 roku zostało kupione online
Linie lotnicze zapodziały urnę z prochami
Nowa restauracja przy kieleckim rynku
Warszawa: podpalił obiekt noclegowy, bo wymagali zapłaty
Bilety easyJet na sezon wiosenny 2010 już w sprzedaży
Bilet lotniczy KATOWICE-EINDHOVEN (NL) 06.07.2011 + GRATIS!
Salon Firmowy ITAKA Bielsko-Biała/ specjalista ds. Sprzedaży
Samorząd przejął lotnisko Gdynia - Kosakowo
Kraków: podziemne muzeum pod Rynkiem będzie kolejną atrakcją turystyczną
Zanieczyszczone kąpieliska na Warmii i Mazurach
Air Italy Polska oraz PLL LOT lobbują za zmianami w prawie lotniczym
HoteleNet.com - kolejny gracz na rynku sprzedaży miejsc hotelowych on-line
British Airways: decyzją sądu strajk odwołany
Krym przyciąga zagranicznych turystów