Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
Nowy dyrektor Lufthansy w Polsce
W dniu 15 kwietnia br. Thorsten Bohg objął stanowisko Dyrektora Generalnego Lufthansy
w Polsce. Do jego podstawowych obowiązków będzie należała koordynacja sprzedaży, marketingu i kontaktów z klientami Lufthansy w Polsce. Jego poprzednik Christopher Zimmer, po ponad 4 latach spędzonych w Warszawie, przeniósł się do Manili, by objąć stanowisko Dyrektora Generalnego na Filipiny, Wyspę Guam i Mikronezję.
Thorsten Bohg rozpoczął swoją karierę zawodową w Lufthansie w 1999 r. we Frankfurcie, kiedy to przystąpił do programu Pro-Team, kształcącego przyszłych menedżerów Lufthansy. W tym samym roku Pan Bohg objął stanowisko kierownika ds. przekształceń projektu "Sales Force Efficiency Redesign", mającego na celu poprawę efektywności personelu sprzedaży. Po 8 miesiącach został przeniesiony do Tokio, gdzie w ramach tego samego projektu wprowadzał w życie nowe rozwiązania oraz odpowiadał za przeszkolenie 120 osobowego zespołu pracowników. W roku 2000 Thorsten Bohg pracował przy restrukturyzacji polskiego oddziału Lufthansy i sporo czasu spędził w Polsce. W kwietniu 2001 r., w wieku 25 lat, objął stanowisko Dyrektora Generalnego Lufthansy w Wietnamie, stając się jednocześnie najmłodszym szefem na kraj w historii firmy.
"Moim podstawowym celem będzie dalszy rozwój pomyślnej współpracy z PLL LOT, tworzenie bazującego na zaufaniu niezawodnego partnerstwa, które przynosi korzyści obu liniom i ich pasażerom. Chcemy nadal prezentować naszym pasażerom wspólny produkt Lufthansy, LOT-u i innych partnerów z sojuszu Star Alliance, oferujący dogodne połączenia, zintegrowany program zbierania mil i wiele innych korzyści zaspokajających potrzeby polskich klientów " - mówi Thorsten Bohg.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Chciałem złozyc skargę.
[2010-02-17 11:41 78.30.76.*]
Skarga dotyczy sprzedazy biletu lotniczego waszej linii Lufthansy.
Proszę o pomoc w zaadresowaniu mojej skargi. odpowiedz »Nawet na prośbę nikt nie reaguje.
[2010-02-17 16:23 78.30.95.*]
Na psy schodzi Niemiecki pożadek,aż wstyd.
Pracownicy Lufthansy mogą porównac się z cwaniactwem amerykańskim.A TY,,,zanim kupisz bilet lotniczy tam dwa razy ich sprawdz bo cię oszukaja. odpowiedz »
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Direct Fly zawiesił zagraniczne połączenia!
Konkurs turystyczny "Wędrówki Podkarpackie"
Dawne więzienia zamieniane w luksusowe hotele?
Szkolenia w zakresie informacji turystycznej
Sfinks: emisja publiczna max. 29,8 mln akcji
Trwają przeglądy kolei linowych w Beskidach
Festiwal Podróżniczy Travenalia w Krakowie
Zapytanie o Wczasy w Grecji Hotel Akti Musson
Lokale gastronomiczne wprowadzają zakaz palenia
Kolejka na Kasprowy Wierch - może dojść do międzynarodowego skandalu!
Irena Eris inwestuje na Mazurach
PART opracuje strategię rozwoju turystyki Przemyśla
Drobiazgowe kontrole na brytyjskich lotniskach
Finnair: zimą nie polecimy z Krakowa i Gdańska do Helsinek
Taksówkarze sparaliżowali Dublin!
Wycieczka do Czarnobyla - szalony pomysł?
Podróże do Iraku na pewno podniosą adrenalinę
Już kursuje superszybki pociąg na trasie Paryż - Monachium
Serwis internetowy dla podróżujących
Od piątku rusza festiwal na wyspie Wolin
Właściciel Firmy a kierownik biura