TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Pasażer odgryzł ucho pracownikowi linii Alitalia

Pracownik linii lotniczych Alitalia został dotkliwie zraniony przez klienta linii, któremu nie udało się dostać na pokład. Rozzłoszczony pasażer... odgryzł pracownikowi linii ucho.


Sytaucję zrelacjonowała Rzeczpospolita, która donosi, że członkowie pewnej orkiestry nie mogli wrócić na czas do Neapolu, bowiem linie lotnicze potwierdziły rezerwację większej liczbie pasażerów, niż miały miejsc w samolocie. Przyczyną dramatu pracownika linii był wiec tak często stosowany przez przewoźników overbooking.

Dodatkowo sytuację zaognił sam pracownik Alitalia, który niepochlebnie wypowiedział się na temat Neapolu i jego mieszkańców i w efekcie przypłacił to utratą koniuszka ucha, który odgryzł mu Neapolitańczyk.

Lekarze z jednego z turyńskich szpitali przyszyli pracownikowi linii odgryziony przez wściekłego pasażera fragment ucha.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Alitalia Pracownik linii lotniczych pasażer pokład na pokładzie Neapol w Neapolu Neapolitańczyk samolot w samolocie miejsca overbooking linie lotnicze przewoźnik Włochy we Włoszech skutki overbookingu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję