Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek Chiny Hongkong
- Specjalista ds turystyki Konin - biuro podróży...
- ASYSTENT REZYDENTA / REZYDENT w Sun & Fun...
- Biuro Podróży
- PIOLOT DOJAZDOWY PLOCK -ZAGRZEB-WAŁBRZYCH
- Specjalista ds. turystyki TUI Wrocław
- Pilne! Doradca klienta w Katowicach/Chorzowie
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA GALERIA ŁÓDZKA
- KRAKOW BIURO PODROZY KONTYNENT
- Pilotaż Włochy Północne


Rainbow Tours rozszerza własną sieć sprzedaży
Jednym z najważniejszych elementów strategii Rainbow Tours jest budowa własnej, silnej i dobrze zorganizowanej sieci sprzedaży. Toteż biuro podróży otworzyło swoje już pierwsze biuro w Opolu oraz drugi oddział w Katowicach. Wczoraj (10.03.2008) uruchomiło Biuro Obsługi Klienta w Szczecinie, przy ulicy Wojska Polskiego 12.
Na ten rok touroperator planuje otwarcie 12 salonów w różnych regionach kraju m.in. na wybrzeżu i południu. Chce budować placówki nie tylko w największych miastach, ale również w mniejszych, w których do tej pory nie było firmowych biur Rainbow Tours.
Dzięki dużej sieci własnych biur obsługi klienta touroperator obniży koszty, gdyż sprzedaż ofert Rainbow Tours będzie tańsza od tej realizowanej przez agentów. Wzrośnie także jakość obsługi klienta. We własnych salonach biuro ma pełną kontrolę nad realizacją strategii firmy, która zakłada najwyższy poziom obsługi klienta - mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Aktualnie giełdowy touroperator ma w Polsce 28 firmowych biur oraz 3 działające na zasadzie franszyzy. Roczne przychody każdego z nowych biur obsługi klienta szacowane są na poziomie 1,5 - 2 mln zł.
Spółka akcyjna Rainbow Tours działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku. W 2000 roku doszło do fuzji Rainbow Polska z Globtroter Polska i było to pierwsze na polskim rynku połączenie dwóch touroperatorów. W maju 2007 roku zapadła decyzja o wprowadzeniu spółki do publicznego obrotu, a w październiku Rainbow Tours pojawiło się na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Rainbow Tours kładzie nacisk na sprzedaż we swoich biurach
[2008-03-12 11:54 83.13.47.*]
Życzę powodzenia! Oby jeszcze nie płakali za agentami! odpowiedz »
Rainbow Tours kładzie nacisk na sprzedaż we swoich biurach
[2008-03-18 14:39 83.8.53.*]
Jasne.. Tym bardziej, ze przy własnej dystrybucji juz nie będa musieli sie obawiać oceny klientów!Agenci weryfikują opinie od klientów i polecaja oferte lub nie..
A ja generalnie nie polecam usług tego biura.. Popełniają błędy organizacyjne na poziomi studenta 1-szego roku turystyki!
Szczególnie na uwagę zasługuje spektakularny program Indie-Nepal! Noc na przejechanie Indii.. ;) Kto pisze takie programy? Albo lepiej.. Kto za nie ponosi odpowiedzialnośc..
Szkoda, że nikt nie weryfikuje takich "kwiatów" odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Rośnie liczba turystów w
Nowa dyrektor finansowa w EXIM
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Opinie o hotelach są dla Polaków
Wakacje.pl - ten rok będzie
Paweł Niewiadomski ponownie w zarządzie
Konkurs na Najlepszą Pracę
Wielkopolska promuje się
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Polski bilet turystyczny PKP ważny do pierwszej stacji w Niemczech!
Samorząd woj. śląskiego kupi 8 nowoczesnych pociągów na trasy regionalne
Wypadek w Tatrach: turysta spadł ze szlaku
W pociągach pospiesznych podróżni są narażeni na atak pluskiew?
EasyJet: 21 baza lotniskowa w porcie Saint-Exupéry w Lyonie
Gorzowscy politycy popierają budowę stoku narciarskiego na Wieprzycach
Ponad 50 krajów na TT Warsaw 2010
Muzeobranie 2009 - weekend muzealnych odkryć w Małopolsce
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich - wszyscy chętni inwestorzy dopuszczeni do badania
Hotel w Azji: menu z produktów uprawianych we własnym ogrodzie
Podsumowanie VI edycji targów IMEX 2008
PKP ma szanse zarobić krocie na Euro 2012