Zobacz także
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi obowiązkami
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Małopolska zarobiła na turystyce więcej niż przed rokiem
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Bezpieczne słońce z easygo.pl i Nivea Sun
Ładna opalenizna, zaraz po wyjątkowych wspomnieniach, to najczęściej najpiękniejsza pamiątka z letnich wakacji. Portal turystyczny easygo.pl i producent kosmetyków marki Nivea Sun postanowili wspólnie zadbać o to, aby była ona nie tylko piękna ale przede wszystkim zdrowa i bezpieczna. W easygo.pl ruszyła wielka wakacyjna akcja, mająca na celu uświadomienie wyjeżdżającym turystom zasady zdrowego i bezpiecznego korzystania z kąpieli słonecznych. Zdaniem Easygo.pl to pierwszy tego typu program w polskiej turystyce wyjazdowej oferowanej za pośrednictwem Internetu.
Eksperci Nivea wraz z zespołem konsultantów turystycznych easygo.pl opracowali specjalny, słoneczny poradnik dla turystów wyjeżdżających na letnie wakacje. Warto pamiętać, że każdy letni podróżnik w ciągu kilku godzin lotu zmieni m.in. klimat, wysokość dziennych i nocnych temperatur, wilgotność powietrza i kąt padania słońca na skórę.
Korzystając z sekcji www.easygo.pl/ochrona-przed-sloncem turyści mogą szybko i łatwo zdobyć wiele praktycznych informacji o skórze, słońcu, zasadach bezpiecznego opalania się, a także poznać odpowiednie kosmetyki chroniące skórę. Dla turystów dostępny jest również on"line"owy test SPF. To internetowe narzędzie pomagające indywidualnie dobrać odpowiednie kosmetyki i filtry ochronne dla każdego rodzaju skóry. - Test SPF to przyjazna, prosta i bardzo wygodna aplikacja. Wystarczy wybrać w kolejnych czterech krokach zaledwie kilka opcji, aby poznać swój rodzaj skóry i dobrać odpowiednie kosmetyki, które najlepiej zabezpieczą nas przed poparzeniem czy niekorzystnym promieniowaniem UVB czy UVA - tłumaczy Agnieszka Wilk, manager marki Nivea Sun.
Dużą uwagę poświęcono ochronie skóry najmłodszych turystów - Dzieci, ich zdrowie i bezpieczeństwo to priorytety, na które zwracamy szczególną uwagę - potwierdza Małgorzata Sieczkowska, senior brand manager w Nivea Polska. - Nasze doświadczenie, wiedza i produkty zostały tak zaprezentowane, aby żaden z rodziców nie miał wątpliwości w jaki sposób może i powinien zadbać o swoje pociechy w największym nawet upale.
Sekcja poświęcona zdrowemu i bezpiecznemu opalaniu od dawna była przysłowiowym oczkiem w głowie managerów easygo.pl. - Oczywiście idealnie pasuje ona do naszej branżowej działalności, ale co najważniejsze, podnosi świadomość naszych klientów i daje im wiele cennych wskazówek - wylicza zalety programu Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu easygo.pl.
- Nasza polityka od samego początku nastawiona była na szeroko korelującą pomoc turystyczną naszym klientom - dodaje Andrzej Glapiak, PR manager w portalu. - Jako pierwsi w polskim internecie turystycznym wspomagaliśmy naszych klientów finansowymi usługami bankowymi, jako pierwsi pomagaliśmy indywidualnie się ubezpieczyć. Teraz, jako pierwsi wdrażamy nowoczesny program poświęcony zdrowiu i bezpieczeństwu. Nasi klienci są dla nas po prostu ważni.
W sekcji zdrowego i bezpiecznego opalania znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących słońca, skóry i opalania. Można, więc bez przeszkód dowiedzieć się np. jak dobrać odpowiedni faktor ochronny, czy możemy opalić się w cieniu, czy warto w takim przypadku chronić skórę, czym różnią się kosmetyki ochronne dla dzieci i dorosłych.
Producent marki Nivea Sun jest także partnerem wakacyjnego konkursu portalu turystycznego easygo.pl "Wypisz, wymaluj!", w którym na zwycięzców czekają dwie Toyoty Yaris z bagażnikami wypełnionymi kosmetykami Nivea. Szczegóły można znaleźć na stronie portalu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Laureaci certyfikatu turystycznego Wprost
Wyjazdy sylwestrowe mimo kryzysu ekonomicznego
Rainbow Tours: nowe biuro sprzedaży w Sosnowcu
Zamknięte lotniska w Holandii. Heathrow i Gatwick działają
Tatry i Podhale: będzie piękna pogoda na majówkę
Gdynia: JSW sprzedaje hotel Antracyt
Linie lotnicze doliczają do ceny biletu prawie 60% dodatkowych opłat
Wakacyjne autobusy Zakopane - Słowacja
Zakopane: w tym sezonie sztuczny śnieg na trasie biegowej
Marka Tonino Lamborghini obecna na Facebooku
MSZ apeluje o zachowanie ostrożności w Tajlandii!
Produkcja filmu nad wodospadem Kamieńczyka
Karpackie Klimaty już w ten weekend
Nowość na Targach Tour Salon 2008 - Business Planner
Pierwszy w Polsce mobilny przewodnik dostępny w każdym telefonie
Krakowskie hostele pod lupą urzędników!
Wakacje w kwietniu mają sens - 5 powodów
Głos w sprawie lokalizacji stadionu w Szczecinie
A co powiecie o Skarpie Travel