Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Franczyzobiorcy Burger Kinga pozywają sieć za nową promocję
Franczyzobiorcy Burger Kinga nie zgadzają się na nową promocję cenową. Pozwali sieć restauracji, bo twierdzą, że obniżka cen cheeseburgerów pozbawia ich dochodów.
Burger King wprowadził promocję dla klientów: podwójny cheeseburger za 1 dolara.
Narodowe stowarzyszenie franczyzobiorców (The National Franchise Association) podało, że na każdym sprzedawanym hamburgerze w cenie promocyjnej tracimy minimum 10%. Do The National Franchise Association należy ponad 80% amerykańskich zarządzających sieciami Burger King.
Rzecznik stowarzyszenia Dan Fitzpatrick poinformował, że koszt wytworzenia podwójnego cheeseburgera kosztuje co najmniej 1,1 dolara, z tego 55% to mięso, bułka, ser i posypka. Pozostałe to: czynsz, wynagrodzenia pracowników i tantiemy dla sieci.
Mimo sprzeciwów franczyzobiorców Burger King wprowadził promocję. Przecenionego cheeseburgera można nabyć w 12 tys. restauracji na całym świecie.
Burger King w Europie to 2327 restauracji, z których 2042 są prowadzone na zasadzie franczyzy. Operatorami lwiej części restauracji są więc niezależni franczyzobiorcy, a wiele z nich to biznesy rodzinne, istniejące od kilku dekad. W Polsce jest 14 restauracji, zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Opolu, Słupsku, Bydgoszczy, Koszalinie, Poznaniu, Legnicy, Lubinie i Krakowie. Ich operatorem jest firma AmRest.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Piloci i przewodnicy zrzeszeni
"Dama z łasiczką" wróciła do Krakowa
Tatry: nie ma już zagrożenia lawinowego
Kierowcy muszą łamać przepisy, by dojechać na czas