TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Dosyć "Cepelii"

Czas skończyć z promowaniem Polski za granicą jako kraju rustykalnego, warto postawić na wizerunek kraju nowoczesnego.


Na wczorajszym posiedzeniu sejmowej Komisji Spraw Zagranicznych podsekretarz stanu w MSZ B. Zaleski mówił posłom, że jednym z priorytetowych zadań MSZ jest promocja Polski za granicą. Akcję promowania marki Polski na świecie rozpoczęto przed miesiącem, angażując na konsultanta jednego z najwybitniejszych światowych kreatorów wizerunku Wally'ego Olinsa.

Polska ma być postrzegana jako państwo nowoczesne, dobrze zorganizowane, gdzie można robić dobre interesy. Najważniejsze programy promocyjne naszego kraju w tym roku to sezon Polski na Ukrainie oraz sezon Polski we Francji. Zaplanowano także promocję polskiej gospodarki podczas ateńskich igrzysk olimpijskich. Niebawem powstanie rada Promocji Polski, która zapewnić ma spójność wszystkich działań promocyjnych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promowanie promocja Polski za granicą na rynkach zagranicznych Polska marka Wally Olins wizerunek sezon na Ukrainie we Francji Ukraina Francja rada Promocji Polski państwo nowoczesne świecie cepelii




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję