TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Spadła atrakcyjność turystyczna Neapolu

Władze Neapolu w odpowiedzi na kryzys branży turystycznej przygotowały kampanię reklamową oraz pakiety zniżek dla turystów.


Ostatnio atrakcyjność turystyczna miasta drastycznie spadła, gdyż na ulicach leżą tony śmieci. Dlatego władze wyszły z nowymi inicjatywami, aby przyciągnąć turystów.

Biura podróży przygotowały 25 tysięcy zniżkowych pakietów turystycznych. Bon o wartości 50 euro upoważnia turystę do dwóch nocy w hotelu oraz zniżek w komunikacji miejskiej i muzeach. Oferta promocyjna będzie ważna od Wielkanocy aż do lipca. Jednocześnie z inicjatywy władz zainaugurowano kampanię reklamową, zachęcającą do przyjazdu do Neapolu.

Program zniżkowy dla turystów to odpowiedź władz miejskich na falę narzekań branży hotelarskiej ze stolicy Kampanii, która poniosła wielomilionowe straty, gdyż od grudnia turyści omijają Neapol z powodu ton śmieci. Atrakcyjność miasta ma podnieść także seria koncertów tradycyjnej muzyki neapolitańskiej.

Mimo podjętych działań i ponagleń ze strony Unii Europejskiej wciąż na ulicach leżą tony odpadków.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Neapol kryzys branży turystycznej problemy pakiety zniżek dla turystów zniżki kampania reklamowa bony śmieci zaśmiecony atrakcyjność turystyczna krakowa neapolu atrakcyjnosc turystyka w


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję