Najnowsze rozwiązania Amadeus na e-Travel Forum
W terminie od 27 do 28 stycznia odbędzie się e-Travel Forum, konferencja na temat e-commerce dla profesjonalistów. Zostaną na niej zaprezentowane nowe rozwiązania, które wspierają sprzedaż usług on-line.
Na konferencji firma Amadeus przedstawi w jaki sposób nowoczesne technologie mogą efektywnie wspierać rozwój rynku turystycznego. Joerg Schuler, Vice President International Operation, Amadeus Leisure Group podczas swojego wystąpienia omówi, jak rozwija się rynek e-commerce w turystyce na całym świecie, a także przedstawi prognozy na przyszłość biznesu online w branży turystycznej.
Ireneusz Marganiec, Prezes Zarządu Amadeus Polska poinformował - Amadeus kontynuuje intensywne działania w zakresie badań i rozwoju nowych technologii, uwzględniających zarówno potrzeby Klientów indywidualnych jak i biznesowych. Nasze zaangażowanie pozwoliło nam zaobserwować zdecydowany wzrost zainteresowania rozwiązaniami typu online. Wobec tego po raz kolejny zdecydowaliśmy się wziąć udział w e-Travel Forum, przedsięwzięciu dzięki któremu, doświadczeni specjaliści, zajmujący się tematyką e-commerce w codziennej pracy, mogą podzielić się swoją wiedzą z całą branżą. Dodał - Jako Partner Programowy Forum, Amadeus dołożył starań, aby prezentowane tematy i omawiane zagadnienia były źródłem informacji dla uczestników imprezy.
Specjaliści Amadeus uważają, że w 2010 roku nawet ponad 50% transakcji w branży turystycznej na świecie będzie dokonywanych przez internet. Również w Polsce ten rynek rozwija się bardzo dynamicznie. Coraz więcej biur podróży oraz innych firm świadczących usługi turystyczne wprowadza rozwiązania, które umożliwiają sprzedaż online.
Na temat najnowszych trendów w rozwiązaniach online dla branży turystycznej uczestnicy konferencji będą mogli porozmawiać również w trakcie panelu dyskusyjnego, w którym wezmą udział eksperci branży: Alina Craciun i Guillaume Koziński z Amadeus IT Group.
Podczas konferencji ogłoszone będą też wyniki badań, które zostały przeprowadzone we wrześniu 2008 roku przez CFO Europe Research Service wraz z Amadeus. Raport pt.: "Więcej niż kontrola kosztów. Efektywnie i ekonomicznie - podróże służbowe w planie dyrektora finansowego" ukazuje na co powinna być skierowana efektywna kontrola kosztów podróży służbowych w firmie.
Wyniki badań pokazują, jak w ciągu ostatnich dziesięciu lat internet, rozwiązania takie jak systemy do samodzielnych rezerwacji, strony internetowe umożliwiające porównywanie cen, a także aplikacje ułatwiające raportowanie wydatków zrewolucjonizowały prowadzoną w firmach politykę wyjazdów służbowych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Rumunia: konflikt hotelarsko-klasztorny
Płatne autostrady na Ukrainie?
Szpital równie dobry jak pięciogwiazdkowy hotel
Lwowskie lotnisko będzie czynne podczas budowy nowego pasa
Malbork Welcome Center - przykładem dobrych praktyk w promocji i rozwoju turystyki
Współpraca między Chinami a Australią
Heathrow pobija w Europie rekordy opóźnień?
Zmiany personalne w zarządzie Izby Gospodarczej "Uzdrowiska Polskie"
PKP Intercity oferuje 8 nowych połączeń
Camelburgery - nowa atrakcja kulinarna w ZEA
W Pradze boją się ataku terrorystycznego!
UOKiK bada, czy hotel Gołębiewski w Wiśle używał zgodnie z prawem nazwy hotel