Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii TAROM
Airhelp ocenił linie i lotniska
ECTAA: prawo powinno zapewnić touroperatorom terminowe zwroty od linii lotniczych
Współpraca Amadeus i Grupo SATA: smsy o zmianach w podróży lotniczej
Amadeus oferuje nową usługę pozwalającą przekazywać pasażerom informacje o lotach linii Grupo SATA poprzez SMS.
Grupo SATA, grupa transportu lotniczego z Azorów, jako pierwszy przewoźnik lotniczy na świecie, udostępnia pasażerom informacje o zmianach dotyczących ich podróży za pośrednictwem SMS, korzystając z nowego rozwiązania Altéa Automated Customer Contact.
Altéa Automated Customer Contact to aplikacja umożliwiająca liniom lotniczym powiadamianie pasażerów o zmianach dotyczących zarezerwowanego lotu i przebiegu podróży za pomocą wiadomości tekstowych wysyłanych na ich telefony komórkowe.
Nowe rozwiązanie przynosi korzyści zarówno liniom lotniczym, jak ich pasażerom, do których należą m. in.:
- znaczna oszczędność czasu przy powiadamianiu pasażerów o zmianach rezerwacji;
- zwiększenie zadowolenia podróżnych - pasażerowie, których dotyczą zmiany godzin lotu, są o tym natychmiast informowani odpowiednimi komunikatami, co oznacza większą personalizację usług;
- redukcja kosztów związanych ze zobowiązaniami linii lotniczych odnośnie odszkodowań.
Grupo SATA wykorzystuje już rozwiązanie Amadeus Altéa Reservation do rezerwacji offline i online, a także pakiet rozwiązań do obsługi handlu elektronicznego. Wdrożenie rozwiązania Altéa Automated Customer Contact jest częścią szerokiej umowy, zawartej niedawno przez Grupo SATA i firmę Amadeus, przewidującej wyposażenie linii lotniczych wchodzących w skład grupy w systemy obsługi pasażerów nowej generacji.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Szanghaj: przepustowość lotniska wzrośnie o 40 mln pasażerów
Ibis otrzymała certyfikaty ISO 14001 dla kolejnych ośmiu hoteli w Europie
Grecja: O włos od tragedii lotniczej
Strajk pracowników skandynawskich linii lotniczych SAS
Nowość letniego rozkładu Norwegian - loty z Warszawy do Dubrownika
W Opolu przy ul. Maja nie powstanie żaden hotel
Białystok: Faraon w miejsce Sphinxa
Amerykanie wybierają na odpoczynek Polskę i Czechy
Pomorskie promuje się na berlińskim dworcu
Siedem polskich miast stara się o budowę kolejnych lotnisk!
KE zaakceptuje przejęcie Austrian Airlines przez Lufthansa
Kraków przeznaczy miliony na zabytki
Orbis Travel zakończył swe istnienie
Inauguracyjna promocja Lufthansa Italia - 2 osoby do Mediolanu za 444 zł
Ławica: po raz pierwszy wylądował milionowy pasażer
Poznań: UEFA żąda więcej hoteli z najwyższym standardem
Etiopia w ofercie Rainbow Tours
Pierwsze samoloty w Modlinie dopiero w 2010 roku