TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Powstał spot promocyjny - Krakow, free your mind!

Na zlecenie dwóch krakowskich magistrackich wydziałów powstał nowy spot telewizyjny, który będzie promował Kraków za granicą na kanałach Eurosport, Discovery i National Geographic.


Bohaterami najnowszego, siedmio i pół minutowego filmu promocyjnego o Krakowie są nie zabytki, ale ludzie i miejsca. Motywem przewodnim filmu jest hasło "Krakow, free your mind".

Film oceniany jest jako doskonały, profesjonalny produkt. Kosztował niewiele - w przygotowanie podstawowej wersji, a także spotów o różnych długościach zainwestowano 239 tys. zł.

Film jest bardzo oryginalny - pokazuje Kraków w całkiem inny sposób, niż dotychczasowe produkcje. W spocie nie ma długich najazdów kamerą na zabytki, nie ma komentarzy z offu. Niewiele jest również historii miasta. Jest natomiast dynamika: szybko zmieniające się obrazy miasta, twarze ludzi opowiadających o nim. Wszystko dzieje się szybko, żyje, pulsuje i intryguje. To, czego turysta chce się dowiedzieć, jest podane w krótkich, zapadających w umysł zdaniach: "Kraków - Tu można odpocząć. Tu się zabawisz. Tu się zakochasz. Tu dobrze zainwestujesz".

Dodatkowo w spocie postanowiono podkreślić nie tylko urok Krakowa i jego infrastrukturę hotelową i rozrywkową, ale również łatwość dotarcia do miasta. "Wszystkie loty prowadzą do Krakowa" - tak Kraków chwali się jednym z głównych atutów - tanimi liniami lotniczymi.

Film robi wrażenie zarówno jako doskonale wyreżyserowany zestaw wątków, jak i dynamiczne i konsekwentne połączenie obrazów i nienachalnej muzyki.

Adresatami spotu są turyści polscy i zagraniczni oraz biznesmeni.

Autorem spotu jest zespół Krakowska Grupa Kreatywna, reprezentowana przez firmę producencką Red IT. Scenariusz napisał Dariusz Królikowski. To on również jest reżyserem filmu.

Spot wygrał z 7 innymi, które dopuszczono do ogłoszonego w ubiegłym roku przez miasto Kraków konkursu, do którego zgłosiło się kilkanaście zespołów autorskich i agencji reklamowych. Nagrodą w konkursie było nakręcenie spotu.

- Wybraliśmy tę propozycję, ponieważ oferowała to, czego szukaliśmy: lekkość, logikę, dynamiczność i przede wszystkim oryginalność kompozycji - mówi Artur Żyrkowski z magistrackiego wydziału promocji i turystyki.

Dziś odbędzie się premiera telewizyjna spotu. Dwa ze spotów, te o długości 15 i 30 sekund, pokaże dziś TVP1 w programie "Lato z Jedynką".

Na początek spot będzie emitowany na kanałach: Eurosport, Discovery i National Geographic. Później, gdy spłyną pieniądze z tytułu taksy turystycznej, dynamiczny i żywiołowy Kraków zobaczą także widzowie znanych europejskich stacji informacyjnych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Krakow free your mind! Spot promujący Kraków spot reklamowy Kraków Krakowska Grupa Kreatywna mind film artur żyrkowski scenariusz dariusz królikowski promocyjny krakowa


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję