Ogłoszenia
Ogłoszenia
- obiekt z zapleczem sporotwym
- Specjalista ds. Turystyki - Ole Travel o/Wrocław
- RECEPCJONISTA/KA - PRACA NA KASZUBACH
- Doradca klienta / Sosnowiec
- Oddam wyposażenie Biura Podróży
- Specjalista ds turystyki - Radom
- Praca w biurze turystycznym
- Praca w biurze turystycznym.
- Specjalista ds. turystyki - B.P ITAKA Janki
- Salon Firmowy Biuro Podróży ITAKA


Powstał spot promocyjny - Krakow, free your mind!
Na zlecenie dwóch krakowskich magistrackich wydziałów powstał nowy spot telewizyjny, który będzie promował Kraków za granicą na kanałach Eurosport, Discovery i National Geographic.
Bohaterami najnowszego, siedmio i pół minutowego filmu promocyjnego o Krakowie są nie zabytki, ale ludzie i miejsca. Motywem przewodnim filmu jest hasło "Krakow, free your mind".
Film oceniany jest jako doskonały, profesjonalny produkt. Kosztował niewiele - w przygotowanie podstawowej wersji, a także spotów o różnych długościach zainwestowano 239 tys. zł.
Film jest bardzo oryginalny - pokazuje Kraków w całkiem inny sposób, niż dotychczasowe produkcje. W spocie nie ma długich najazdów kamerą na zabytki, nie ma komentarzy z offu. Niewiele jest również historii miasta. Jest natomiast dynamika: szybko zmieniające się obrazy miasta, twarze ludzi opowiadających o nim. Wszystko dzieje się szybko, żyje, pulsuje i intryguje. To, czego turysta chce się dowiedzieć, jest podane w krótkich, zapadających w umysł zdaniach: "Kraków - Tu można odpocząć. Tu się zabawisz. Tu się zakochasz. Tu dobrze zainwestujesz".
Dodatkowo w spocie postanowiono podkreślić nie tylko urok Krakowa i jego infrastrukturę hotelową i rozrywkową, ale również łatwość dotarcia do miasta. "Wszystkie loty prowadzą do Krakowa" - tak Kraków chwali się jednym z głównych atutów - tanimi liniami lotniczymi.
Film robi wrażenie zarówno jako doskonale wyreżyserowany zestaw wątków, jak i dynamiczne i konsekwentne połączenie obrazów i nienachalnej muzyki.
Adresatami spotu są turyści polscy i zagraniczni oraz biznesmeni.
Autorem spotu jest zespół Krakowska Grupa Kreatywna, reprezentowana przez firmę producencką Red IT. Scenariusz napisał Dariusz Królikowski. To on również jest reżyserem filmu.
Spot wygrał z 7 innymi, które dopuszczono do ogłoszonego w ubiegłym roku przez miasto Kraków konkursu, do którego zgłosiło się kilkanaście zespołów autorskich i agencji reklamowych. Nagrodą w konkursie było nakręcenie spotu.
- Wybraliśmy tę propozycję, ponieważ oferowała to, czego szukaliśmy: lekkość, logikę, dynamiczność i przede wszystkim oryginalność kompozycji - mówi Artur Żyrkowski z magistrackiego wydziału promocji i turystyki.
Dziś odbędzie się premiera telewizyjna spotu. Dwa ze spotów, te o długości 15 i 30 sekund, pokaże dziś TVP1 w programie "Lato z Jedynką".
Na początek spot będzie emitowany na kanałach: Eurosport, Discovery i National Geographic. Później, gdy spłyną pieniądze z tytułu taksy turystycznej, dynamiczny i żywiołowy Kraków zobaczą także widzowie znanych europejskich stacji informacyjnych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Super!
[2005-08-11 12:42 ]
Kiedy i gdzie ten film będzie można zobaczyć w internecie? odpowiedz »
Dział gastronomia:
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali swoje ulubione
Ile wytrzyma polska
Apel o utworzenie unijnej grupy zadaniowej ds. hotelarstwa i
ZPP: Licznik Strat Lockdownowych pokazuje coraz większe
Dział biura turystyczne:
Parlament Europejski: Bezpieczna turystyka powinna być częścią nowej unijnej
Europejski Manifest Turystyczny przedstawia zalecenia do wznowienia ruchu
TUgether: Rządowa pomoc nie dotarła do wielu potrzebujących
UNWTO i UNESCO publikują wytyczne ponownego uruchomienia turystyki
Dzień Turystyki bez Barier na
Dział hotele, pensjonaty:
Parlament Europejski: Bezpieczna turystyka powinna być częścią nowej unijnej
Drobne przyjemności motywem przewodnim kampanii
Europejski Manifest Turystyczny przedstawia zalecenia do wznowienia ruchu
Marka Movenpick wejdzie do
TUgether: Rządowa pomoc nie dotarła do wielu potrzebujących
Dział atrakcje turystyczne:
Inwestycja w Nadgoplańskim Parku Tysiąclecia na
Województwo śląskie pomaga gminom turystycznym i zapowiada konkursy dla
SITE Poland rozpoczęła projekt mający promować Polskę jako destynację
Rusza nabór do drugiej edycji konkursu Czekamy na
Dolnośląska Organizacja Turystyczna uruchamia portal z wycieczkami po
Starsze aktualności:
Wielka Brytania wprowadza kwarantannę dla przyjeżdżających m.in. z
Ponad 1,2 tysiąca mazowieckich przedsiębiorców skorzysta z dotacji płynnościowych z
Katar wyjęty spod zakazu
Profitroom: Wyjazdy biznesowe pod znakiem
Warszawa wprowadza nową politykę
Grecja zacznie wymagać testów PCR od
Lista żółtych i czerwonych stref znacznie się
Egipt: darmowe wizy zostaną na
Prawa pasażerów kolei będą lepiej
Traveldata: Wpływ sytuacji TUI na natężenie konkurencji na rynku
Enter Air na minusie za pierwsze
Pyszne.pl: coraz większe zainteresowanie daniami
Emirates wprowadza automaty do odprawy na lotnisku w
W Berlinie otwarto wystawę dzieł Rembrandta
Ośmiu aresztowanych za zamachy na Synaju
Konkurs na logo woj. pomorskiego
Francuski turysta porwany w Pakistanie
PKP uruchamia dodatkowe pociągi na święta i Nowy Rok
Wiosna to dobry moment na egzotyczne podróże?
Śląsk: działa telefon do zgłaszania uwag dotyczących zimowiska
MALEV uruchamia nowe połączenia
Invest Hotel 2010 - podsumowanie
Restauracja Izumi Sushi Knajpą Roku 2007
Oasis Tours wzbogacił ofertę wypoczynku w Egipcie
Gdańsk: masowe zatrucie pokarmowe w hotelu
Góry, woda, las- wspaniały wypoczynek.
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
W Mysłowicach zakończył się Off Festival
Komercjalizacja i boom turystyczny wrogiem dziedzictwa kulturowego Krakowa?
Katalog HIT - nowość Neckermann
Turyści powinni przygotować się na śnieg w Tatrach i Beskidach
Turyści, którzy zabili niedźwiedzia staną przed sądem
szkolenia finansowane z EFS dla branży turystycznej