Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Fast-foody muszą podać kaloryczność dań
Sieciowe restauracje w Stanach Zjednoczonych będą musiały umieszczać w menu wartość kaloryczną podawanych dań. Takie przepisy znalazły się w ustawie o reformie systemu opieki zdrowotnej podpisanej przez amerykańskiego prezydenta.
Przepisy dotyczą tych sieci gastronomicznych, które posiadają co najmniej 20 lokali - są to w większości obiekty typu "fast food".
Taka zmianę w przepisach przedstawiciele Federalnej Agencji Kontroli Leków i Żywności (FDA) tłumaczą ujednoliceniem przepisów dotyczących informacji zawartych w menu. Teraz wiele restauracji umieszcza dane o kaloryczności produktów przy wejściu do lokalu, na opakowaniach zamawianych produktów, lub na stronie internetowej. Wprowadzone właśnie przepisy wymagają, aby wartość kaloryczna posiłku znajdowała się w menu. Tym samym klienci będą znali wartość kaloryczna jedzenia w chwili składania zamówienia. Przepisy dotyczą również produktów sprzedawanych w automatach ponieważ informacje o ilości kalorii są w ich przypadku nieczytelne.
Jednym z powodów tego typu zmiany w przepisach jest próba rozwiązania problemu otyłości. Jak wynika z danych zamieszczonych przez "Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity" posiłki zamawiane w restauracjach szybkiej obsługi przez osoby znające ich wartość kaloryczną miały średnio o 106 kalorii mniej, niż dania wybierane przez osoby, które nie miały tych informacji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Program "Latam z Katowic" - rozpoczęty!!!
Ryanair przyszłej zimy unieruchomi 20 samolotów
Dwa miliony pasażerów Ryanair we Wrocławiu
Austrian Airlines: nowe możliwości w klasie ekonomicznej
Plany LOT-u na najbliższy okres
Urzędy sprawdzają warunki uczestnictwa, a nie jakość usług!
MOT wypromuje Małopolskę za 1,5 mln zł
Sfinks oskarża Grupę Kościuszko za złamanie zakazu konkurencji
I Miedzynarodowa Konferencja Naukowa w Warszawie
Ostrzeżenie: fałszywe faktury za kolonie!