TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Akcja wychowywania turysty z Warszawy

Już w lipcu w Warszawie rusza akcja wychowywania turysty - staną billboardy z hasłem "Nie śmieć... dla czystej przyjemności". Kampania ma przekonać warszawiaków, aby nie śmiecili wypoczywając na Mazurach.


Akcję "Mazury", po raz trzeci organizuje warszawska fundacja "Szansa". Jest ona ekologiczno-społeczną kampanią skierowaną do turystów, głównie warszawiaków, gdyż to oni przyjeżdżając na Mazury, robią dużo zamieszania i zostawiają góry śmieci.

W ramach akcji fundacja rozda za darmo 150 tys. worków na śmieci w mazurskich portach, marinach i ośrodkach wypoczynkowych. Organizatorzy akcji liczą, iż ponieważ na żaglówce czyta się wszystko, więc na pewno informacje o imprezach związanych z akcją i mapką, gdzie można wyrzucać śmieci nadrukowane na workach trafią do właściwego odbiorcy.

Akcję dodatkowo będą wspierać billboardy, które staną się w lipcu w pięćdziesięciu miejscach stolicy. Warszawicy zobaczą na nich turystów z metalowymi śmietnikami na ramionach zamiast plecaków i hasło: "Nie śmieć... dla czystej przyjemności". (pierwsza wersja billboardów miała zawierać hasło "Wy z Warszawy... jak śmiecie", ale organizatorzy bali się, iż będzie ona błędnie postrzegana przez mieszkańców stolicy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Nie śmieć akcja wychowywania warszawiaków Mazury turyści z Warszawy na Mazurach Warszawiacy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję