TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Geovita: trwa kampania reklamowa "Trzy dni konferencji i luzik"

Geovita we wrześniu ostro ruszyła z akcjami promocyjnymi, które mają odświeżyć jej wizerunek.


Po pierwsze rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem "Trzy dni konferencji i luzik", skierowana do organizatorów konferencji, eventów i szkoleń. W ramach reklamy outdoorowej Geovita ustawiła kilkaset billboardów. Ten etap promocji zakończy się 30 września.

We wrześniu ruszyła kampania internetowa. Firma umieściła 4 interaktywne bannery na największych portalach tematycznych.

Geovita posiada 11 nowoczesnych obiektów wypoczynkowych. Są one położone w malowniczych miejscowościach w górach (Jugowice, Lądek Zdrój, Wisła, Zakopane, Złockie, Krynica-Zdrój ) i nad morzem (Dąbki, Dźwirzyno, Mrzeżyno).




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Geovita kampania reklamowa Trzy dni konferencji i luzik promocja internetowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję