TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Glob Media buduje ofertę reklamową dla lotnisk i dworców PKP

Firma Glob Media, która specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu ambient media, poszerza swoją ofertę usług reklamowych na lotniskach.


- Obecnie dysponuje już około 150 powierzchniami ekspozycyjnymi w prawie wszystkich portach lotniczych, włącznie z warszawskim Okęciem - podał serwis Media&Marketing Polska.

Wśród nich znajdują się powierzchnie reklamowe o formacie 12x4 m, citylighty, możliwości brandowania autobusów oraz wyklejania drzwi wejściowych na lotnisko. Do tej pory w portach lotniczych prowadzone były już akcje reklamowe dla takich marek jak: Tyskie, Orange, Grupy Żywiec i Chevroleta.

Glob Media podpisała równieć opiewający na rok kontrakt na realizację kampanii reklamowej piwa Tyskie na dworcach PKP, gdzie także jak na lotniskach tworzona jest kompleksowa oferta nośników. Sieć rozpoczęła swoje działania na 10 dworcach kolejowych w największych miastach Polski, z wyjątkiem Warszawy. Formaty reklamowe są bardzo zróżnicowane i uzależnione od dworca, wśród nich są siatki winylowe, wklejki foliowe, backlite'y.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Glob Media oferta reklamowa dworce lotsniska oferta lotnisko na lotnisku PKP dworzec na dworcu kampania reklamowa siatki winylowe wklejki foliowe backlitey pociąg pociągiem samolot samolotem kolej lotnictwo port lotniczy w porcie lotniczym warszawa firma reklama reklamowe ambient




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję