Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Plan działań POT na rok 2006
Polska Organizacja Turystyczna przedstawiła ramowy plan działań na rok 2006. Zdaniem POT-u ważnym elementem tegorocznego programu będzie kampania promocyjna regionów, która z jednej strony ma zaktywizować turystów krajowych, a z drugiej przyciągnąć podróżnych zagranicznych. Dodatkowo, promocja regionów ma być realizowana poprzez nowe rozwiązanie - prezentacje regionalne w hipermarketach, o których szczegółowo piszemy w aktualności pt. Regiony będą reklamować się w hipermarketach!
Prognozy dotyczące przyszłorocznego ruchu w polskiej turystyce przygotowywane na zlecenie POT dowodzą, że przyszły rok będzie się charakteryzował dalszym wzrostem przyjazdów turystów zagranicznych do Polski. Oprócz rynków które na pewno będą się rozwijać, takich jak Niemcy oraz inne kraje UE, warto zdaniem POT zwrócić uwagę na państwa tak odległe, jak: USA, Japonia, Chiny i Indie (w związku z planowanym uruchomieniem bezpośredniego połączenia lotniczego). Dlatego Polska w 2006 roku będzie promowana również na tych rynkach.
Poland - The natural choice
W 2006 roku będzie prowadzona akcja promocyjna dla turystów zagranicznych pod hasłem: Poland - The natural choice (Naturalnie Polska).
Akcja reklamowa będzie prowadzona za pomocą wielu dostępnych form - poprzez organizacje przyjazdów dziennikarzy turystycznych i wizyt touroperatorów, przygotowanie wydawnictw i broszur językowych oraz udziale w targach.
Podczas tej kampanii POT zmieni nieco sposób promowania Polski - położony zostanie nacisk nie tylko na dotychczasowe 5 głównych segmentów (turystyka biznesowa, turystyka miejska i kulturowa, turystyka na terenach wiejskich i zalesionych, turystyka aktywna oraz turystyka przygraniczna), ale będą promowane również produkty niszowe - turystyka poprzemysłowa, pomilitarna, rowerowa, morska, uzdrowiskowa oraz tak lubiana na świecie kuchnia polska.
Spotkajmy się w Polsce
W 2006 prowadzona będzie również wewnętrzna promocja turystyki, której celem będzie pobudzenie ruchu turystycznego wewnątrz kraju. Kontynuowana będzie kampania regionalna "Spotkajmy się w Polsce" (Lets meet in Poland). Będzie ona jednak realizowana za pomocą nowego narzędzia - prezentacji regionów w hipermarketach i centrach handlowych.
Karta Polska
Od marca 2006 roku będzie dystrybuowana III edycja Karty Polskiej. Karta ta, podobnie jak dwie jej poprzednie edycje, będzie przeznaczona dla turystów polskich oraz zagranicznych. Jej celem będzie zachęcenie turystów polskich i zagranicznych do odwiedzenia jak największej liczby atrakcji: muzeów, galerii, teatrów, restauracji, klubów, pubów itp.
POT szacuje, iż w 2006 roku ulegnie znacznemu zwiększeniu liczby podmiotów uczestniczących w programie.
Regionalne organizacje turystyczne
Istotne znaczenie w planie promocji polskiej turystyki POT-u ma działanie regionalnych organizacji turystycznych - głównych, strategicznych partnerów POT w działaniach na rzecz promocji i rozwoju turystyki w regionach.
Obecnie istnieje w Polsce 16 ROT-ów (Regionalnych Organizacji Turystycznych) i 65 LOT-ów (Lokalnych Organizacji Turystcznych).
W celu integracji środowiska i wymiany doświadczeń w drugim kwartale 2006 roku POT planuje zorganizowanie zostanie I Ogólnopolski Zlot Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział przewodnicy i piloci:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Dział prawo i podatki:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Trzysetny franczyzowy salon
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Straż miejska poluje na piratów drogowych
Kalifornia: hamburgery dla głodomorów
Przychód Grupy SAS przekroczył w 2006 roku 60 mld SEK
Tour de Pologne zareklamuje atrakcje Lubelszczyzny
Strajk w Finnair - odwołano już 300 rejsów
McDonalds planuje zwiększenie liczby restauracji w Polsce o 50%
W Małopolsce do roku 2030 powstaną 4 lotniska pasażerskie
Francusko-brytyjska wojna o turystów
Ecolines będzie jeździł z Rygi do Sofii przez Kraków
Linie KLM stawiają na ekologiczne paliwo
Unijne pieniądze umożliwią remont wielkopolskich zabytków!
Bułgaria: Lucky Bansko otworzył kompleks apartamentów
Giżycko: samorządy dostały miliony na turystykę z RPO
Hotele-widma w ofercie polskich biur podróży?
Zepsute wakacje dla wielu Polaków? LOT szykuje strajk
Rzym: turysto, lepiej nie fotografuj się z centurionem
Austrian przejął Slovak Airlines
Warszawski Radisson SAS najlepszy
ALFA STAR Hotel Grand plaza Resort Sharm