Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Powiat Kamieński rusza z kampanią "…a morze u nas…:)"
Powiat Kamieński promuje swoje największe atrakcje turystyczne, festiwale i imprezy odbywające się na jego terenie oraz potencjał inwestycyjny regionu. Kampanii, która ruszy pod koniec marca towarzyszy również nowe logo promocyjne.
Powiat działania promocyjne prowadzi już od jakiegoś czasu. Na przełomie roku 2008/2009 wystartował z pierwszym etapem kampanii pod hasłem wprowadzającym "Powiat Kamieński: Zachodnie Pomorze, Światowe Klimaty". Hasło miało na celu przybliżyć mieszkańcom Polski położenie geograficzne powiatu oraz podkreślić międzynarodowy charakter imprez odbywających się na jego terenie. Z końcem marca, na dwa miesiące przed sezonem głównym, region wchodzi w drugi etap kampanii pod hasłem "…a morze u nas…:)".
- Chcemy, aby to hasło i przygotowane do niego logo, stały się rozpoznawalnym znakiem naszego regionu - powiedział Paweł Czapkin, Starosta Kamieński.
Zamysłem twórców hasła było ponowne podkreślenie nadmorskiego położenia Powiatu Kamieńskiego oraz wystosowanie zaproszenia do odwiedzenia regionu. Stąd słowo "morze" pełni tutaj podwójną role, akwenu wodnego i przypuszczenia "może".
Kampania obejmuje kilka obszarów: promocję atrakcji turystycznych, promocję największych festiwali i imprez odbywających się na terenie powiatu oraz promocję potencjału i możliwości inwestycyjnych regionu.
- Chcielibyśmy, słowami "…a morze u nas…nasze atrakcje turystyczne", "…a morze u nas…nasze festiwale", zaprosić potencjalnych turystów do odwiedzenia i poznania regionu Powiatu Kamieńskiego. Takie zaproszenie kierujemy także do przedsiębiorców i potencjalnych inwestorów - "…a morze u nas…inwestycje" - zaprasza Starosta Kamieński.
Promocji towarzyszy nowe logo - nadmorski krajobraz podpisany hasłem. Całość sprawia wrażenie smsa, którego nadawcą jest Powiat Kamieński. Stąd forma pisowni hasła wykorzystująca znak ":)", często stosowany w przekazach smsowych oraz e-mailowych.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Szkolenie PIT: ochrona danych osobowych w turystyce
W Zielonej Górze powstanie czterogwiazdkowy hotel
Nad Morskie Oko turystów zawiozą nowe bryczki
5 maja "Noc szalonych cen" w Centralwings
Kobiety dominują w hotelach i restauracjach
Pienińscy flisacy rozpoczęli nowy sezon
Gdańsk chce zarabiać na kongresach
Warto dobrze zaplanować letni wypoczynek
Amman: otwarto pierwszy hotel pod marką Ramada
Tajlandia: tysiące turystów, w tym Polaków ewakuowano z lotniska w Bankoku
Orbis Transport w bileciarnia.pl