Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
Centralwings uruchamia call center w języku francuskim
Call Center Centralwings rozszerza swoją ofertę. Teraz konsultanci udzielają informacji o aktualnym rozkładzie i promocjach także w języku francuskim. Wkrótce uruchomiony zostanie również dodatkowy numer telefonu dla pasażerów Centralwings.
Każdego dnia z usług Call Center Centralwings korzysta do 2500 osób - to czterokrotnie więcej niż rok temu. Co dziesiąta rozmowa przeprowadzana jest w języku obcym: angielskim, włoskim lub niemieckim. Teraz telefoniczną rezerwacje biletów Centralwings można przeprowadzić także po francusku.
- Jeszcze w tym roku wchodzimy na rynek francuski, otwieramy pierwsze regularne połączenie Centralwings pomiędzy Polską a Francją, nasze samoloty polecą do Lille. Uznaliśmy więc, że konieczne jest rozszerzenie oferty Call Center. Chcemy, by nasi pasażerowie ze wszystkich krajów Unii, do których latamy, mogli korzystać z usług konsultantów - mówi Iza Bogus, rzecznik prasowy Centralwings.
Konsultanci w Centrum Obsługi Centralwings przez 24 godziny na dobę udzielają informacji o lotach, sprzedają bilety, wprowadzają zmiany w istniejących rezerwacjach (np. zmianę nazwiska pasażera), współpracują z biurami podróży. Liczba sprzedawanych przez nich biletów stanowi około 6 proc. wszystkich sprzedawanych biletów Centralwings. Głównym kanałem sprzedaży pozostaje nadal Internet. Poprzez stronę www.centralwings.com pasażerowie kupują prawie 80 proc. biletów.
Od 1 października 2006 roku Centralwings wprowadza dodatkowy numer do Call Center: 0-801-080-112
Koszt rezerwacji biletu poprzez Call Center wynosi 15 PLN za pasażera.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Czy ceny podawane przez Firmę to ceny brutto?
[2006-12-06 08:30 213.134.152.*]
Rzecznik prasowy Centralwings powiedziała coraz bardziej znanej redakcji, że ceny biletów są podawane jako brutto.
Co Pani rzecznik przez to rozumie, skoro na internetowych stronach można przeczytać, że bilet do Amsterdamu kosztuje 9 zł a do innych miast poniżej stu złotych. Oczywiście, przy cenach jest uwaga, że dochodzą opłaty dodatkowe. Może linie Centralwings nie wprowadzają pasażerów w błąd, ale inaczej interpretuja słowo "brutto"?
Kiedy Linie wprowadzą zasadę podawania cen ostatecznych (jak w placówkach handlowych) na podstawie zaleceń Komisji Europejskiej?
Pozdrawiam z Gdyni
Mirosław Naleziński odpowiedz »Call Center po francusku Centralwings
[2009-01-25 12:45 85.222.86.*]
I am looking for a Job...I speak french and english. odpowiedz »
Call Center po francusku Centralwings
[2009-11-12 20:19 212.76.37.*]
Z tego co wiem to rezerwacja przez Call center jest teraz równiez mozliwa przez eSKY. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział dla turystów:
Rekordowy luty w Katowice
TUI stawia na sztuczną
Wykryto ogniska ptasiej grypy w Rosji
Remont na przejściu granicznym w Medyce
Sosnowiec: trzecia edycja targów Intourex
Miesiąc Odpowiedzialnego Biznesu w Hotelach Park Inn by Radisson
Turkmenistan stanie się rajem dla turystów?
Nowa witryna Sheratonresorts.com pomoże w zaplanowaniu urlopu w kurorcie
Grupa NH Hoteles zainaugurowała nowy obiekt czterogwiazdkowy w Madrycie
Rosja: Nie wyszkoleni piloci, korupcja i stare samoloty przyczyną katastrof lotniczych
Słowackie szlaki zamknięte do czerwca
Tragiczny finał akcji ratowania turysty w wulkanie
Lotnisko w Szymanach dostało 2 mln zł na rozwój
Maxipizza: akcje spółki już w debiucie wzrosły o 202%
Hotele przy Pałacu Prezydenckim oblężone