Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Nowe Miejskie Centrum Informacji dla turystów w Częstochowie
W Częstochowie rozpoczęło działalność nowe Miejskie Centrum Informacji. Miasto wyszło naprzeciw pielgrzymom i turystom i otworzyło punkt informacyjny oraz stoisko Częstochowskiej Organizacji Turystycznej.
Centrum Informacji przy Alei Najświętszej Maryi Panny 65 jest kolejnym elementem Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej, zapoczątkowanego przez władze miasta w 2008 roku. W ramach nowoczesnego systemu na ulicach Częstochowy pojawiły się m. in. infomaty, czyli multimedialne punkty dostępu do atrakcji turystycznych w Częstochowie.
Miejskie Centrum Informacji działa już w strukturach Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta od 2003 r. Z jego usług korzystali dotychczas turyści i pielgrzymi m. in. z Dalekiego Wschodu, RPA, Ameryk i Australii, a także Słowacy, Czesi, Ukraińcy, Rosjanie czy Niemcy.
- W tym roku jeszcze MCI będzie starać się profesjonalizować obsługę turystów niepełnosprawnych - podkreśliła Teresa Kaczor, szefowa Wydziału Komunikacji Społecznej.
W planach jest kupno tzw. pętli induktofonicznej pozwalającej lepiej słyszeć, a dla niedowidzących specjalne lupy. Planowane jest także utworzenie dla turysty niepełnosprawnego wykazu bazy noclegowej, gastronomicznej oraz np. obiektów kultury przystosowanych dla niepełnosprawnych oraz ukończenie kursu języka migowego w stopniu podstawowym przez pracownika MCI.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
LOT sprzedaje promocyjne bilety do Stambułu
Będzie mniej wakacyjnych eventów. To kryzys dotarł do branży MICE?
Alitalia i Amadeus przedłużyły umowę
Linie Ryanair zapłacą 54.100 euro za nieuczciwą reklamę
Siedem nowych e-światów easygo.pl
Zaproszenie do udziału w targach turystycznych w Tunezji
Sindbad-hotele wprowadza nowy, ulepszony system rezerwacyjny
Jutro startuje sezon narciarski na Słowacji
Iceland Express uruchomi pierwsze bezpośrednie loty między Polską i Islandią
17 rannych w wypadku autokaru pod Sulęcinem!
Interferie: niższa prognoza zysków za 2006 rok
Czy rzeczywiście na Euro 2012 miejsc noclegowych wystarczy dla wszystkich?
Niemcy: Wypadek polskiego autokaru
Spreparowany krokodyl w bagażu turysty wracąjącego z Kairu