TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Warszawa - 5 mln zł, Kraków - 3,1 mln

Szacuje się, że polskie samorządy wydadzą na promocję w 2004 roku około 100 milionów złotych. Będą dzięki tym pieniądzom przyciągać turystów oraz inwestorów.


Na promocje w 2004 roku Warszawa wyda 5 mln złotych, Kraków - 3,1 mln zł, Łódź - 1 mln zł, Gdynia - 700 tys. zł, Kielce - 696 tys. zł.

Jednak kwoty którymi dysponują samorządy w 2004 roku to nic, w porównaniu ze środkami, które większość miast będzie mogło przeznaczyć na promocje w 2005. Przykładowo, Białystok w 2004 roku właściwie nie promował miasta (miał do dyspozycji 380 tys. zł), a w przyszłym roku chce tylko na promocję wydać niemal 700 tysięcy złotych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja promowanie polskich samorządów Polski Polska wydatki na promocje w Polsce koszty promocji




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję