TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Promocja Polski na CNN, BCC i w Time Magazine!

Blisko 38 milionów osób - widzów CNN, BCC oraz czytelników zagranicznej prasy - m.in. Time Magazine zetknęło się z reklamą Polski.


Kampania promocyjna Polski trwała 6 tygodni. Składała się z 500 spotów telewizyjnych oraz 10 edycji reklamy prasowej. Motywem przewodnim kampanii telewizyjnej było bijące serce, będące metaforą położenia Polski w sercu Europy. Analogiczny motyw był elementem reklamy prasowej.

Efektem kampanii ma być zmiana wizerunku Polski w oczach cudzoziemców oraz wzrost zainteresowania Polską wśród biznesmenów i turystów.

Już teraz można zaobserwować pierwsze skutki kampanii - wzrosła o 43% liczba osób wchodzących na stronę internetową Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Więcej cudzoziemców dzwoni też do PAIiIZ z różnymi pytaniami.

Kampania promująca Polskę kosztowała 1,4 mln złotych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Promocja Polski za granicą kampania promocyjna Polska sercem europy cnn granica time Magazine w telewizji europie reklama bcc


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję