Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego Ryanair
Kto dołączył do Polskich Marek Turystycznych
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich turystów
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do Omanu
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Ruszyła promocja Polski w CNN - 625 razy po 30 sekund
Do 14 grudnia Polska będzie reklamowana na antenie telewizji CNN International. W tym czasie CNN będzie pokaże dwa spoty reklamowe po 30 sekund 625 razy.
Jeden spot będzie zachęcał do inwestowania w Polsce i drugi pokaże polskie atrakcje turystyczne. W pierwszym telewidzowie zobaczą sekwencję zdjęć przedstawiających warszawskie ulice, giełdę oraz studentów siedzących przed uniwersytetem. Młody mężczyzna, bohater spotu przekonuje, że Polska jest krajem zdolnych, wykształconych ludzi i dobrym miejscem do inwestowania. Drugi spot pokaże m.in: pomnik Fryderyka Chopina w Warszawie, fontannę Neptuna w Gdańsku, krakowski rynek, paralotniarzy w Zakopanem, Tatry, konną przejażdżkę nad brzegiem morza Bałtyckiego czy regaty windsurfingowe w zatoce Puckiej.
Uzupełnieniem tej kampanii będą banery reklamowe prezentowane na stronach internetowych CNN. Ponadto 6 - 13 października CNN wyemituje serię programów telewizyjnych pod tytułem "Eye on Poland", poświęconych polskiej gospodarce, polityce, kulturze, turystyce.
Akcja w CNN realizowana jest przy współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT.
Koszt produkcji spotów został w całości pokryty przez CNN, a partnerzy przedsięwzięcia za 600 tysięcy dolarów wykupili czas antenowy na emisję dwóch spotów - poinformowała Nina Kowalewska-Motlik, przedstawiciel handlowy CNN na Polskę.
Aleksandra Piątkowska, dyrektor departamentu dyplomacji publicznej i kulturalnej MSZ, podkreślała, że Polska będzie pokazana jako kraj stabilny, europejską demokrację z bogatą tradycją, kulturą i historią, ale także kraj nowoczesny, dynamiczny, otwarty, wiarygodny partner NATO i UE.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kampania reklamowa Polski na CNN
[2008-09-27 09:56 83.10.62.*]
czy gdzieś w sieci można zobaczyć te spoty? odpowiedz »
Kampania reklamowa Polski na CNN
[2008-09-27 13:23 83.10.62.*]
Znalazłem : http://www. press. pl/newsy/pokaz. php?id=16178 odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Jak uroczyście otworzyć Hotel?
Pekin próbuje ograniczyć ceny noclegów na czas Igrzysk
Będzie strajk na brytyjskich lotniskach: Gatwick i Stanstead?
Europejskie biura podróży zawieszają wyjazdy do Meksyku
Katowickie kąpielisko Bugla szuka inwestora
Ryanair chce transakcji wiązanej: baza w Jasionce i szybkie urochomienie Modlina?
Bilety LOT Charters już w sprzedaży
Związkowcy pozwali LOT do sądu
Najczęstsze kierunki lotów w marcu 2010
Tanzania: turystyka napędza wzrosty ekonomiczne
Spore przeceny wycieczek do Grecji
Bydgoszcz: dzięki prywatnemu inwestorowi rozwinie się lotnisko
Lista biur podróży woj. mazowieckiego, pozbawionych koncesji od stycznia 2004