TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

W czerwcu trzecia edycja akcji "Poznań za pół ceny"

W pierwszy weekend czerwca w wielu poznańskich hotelach, restauracjach, czy muzeach będzie o 50% taniej. Firmy przystąpią bowiem do akcji "Poznań za pół ceny".


Projekt zrealizowała po raz pierwszy w 2008 r. Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna. Do niskich cen za hotele, restauracja, muzea, zoo czy Palmiarnię dodano unikalny program turystyczny. Otwarte zostały zwykle zamknięte podziemia kościoła farnego, swoje komnaty otworzył Zamek Cesarski, a bogactwo turystycznych atrakcji dopełniło otwarcie dla zwiedzających jednego z XIX-wiecznych fortów, po którym oprowadzali przewodnicy przebrani w pruskie mundury.

Pomysł weekendowych zniżek dla turystów spotkał się z dobrym przyjęciem. Został wyróżniony w 2009 r. przez Polską Organizację Turystyczną w konkursie na najlepszy produkt turystyczny, a sama akcja zaczęła być kopiowana w innych miastach.

Trzecia edycja akcji odbędzie się w dniach 5-6 czerwca 2010 roku. Na turystów będzie czekało blisko stu partnerów - hotele, restauracje, muzea. Pełna lista partnerów uaktualniana jest na stronie internetowej www.poznan.pl/polceny (wersja angielska - www.poznan.pl/halfprice). Na stronie zamieszczony zostanie pełen program atrakcji turystycznych, które czekają na wszystkich zupełnie za darmo. Przewodnicy miejscy będą oprowadzać po Ostrowie Tumskim, pokażą podziemia pierwszej polskiej katedry - miejsce pochówku pierwszych polskich władców. Przechadzki poprowadzone będą także na poznańskim Starym Rynku, w Dzielnicy Zamkowej, śladem Traktu Królewsko-Cesarskiego i w kilkunastu innych miejscach. Swoje podwoje znów otworzą obiekty, których codzienne zwiedzanie w Poznaniu jest niemożliwe. Przez dwa dni miasto zamieni się w planszę do gry za sprawą kolejnej edycji gry miejskiej. Z kolei miłośnicy piwa zostaną zaproszeni na specjalne kursy degustacji do Centrum Wycieczkowego Lech, na których dowiedzą się jak oceniać smak, zapach, wygląd i dźwięk piwa.

Wciąż istnieje jeszcze szansa, aby dołączyć się do akcji. Akcja otwarta jest dla wszystkich, którzy oferują usługi turystyczne i gotowi są obniżyć ich ceny w weekend 5-6 czerwca o 50%. Koordynatorem akcji jest Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
akcja Poznań za pół ceny akcji kampania promocja promocyjna zniżki rabaty dla turystów hotelach restauracjach muzeach


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję