TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polska promowała się na WTM 2005 w Londynie!

W dniach 14-17.11.2005 r. w Londynie odbyły się międzynarodowe targi turystyczne World Travel Market - jedna z największych i najbardziej znaczących imprez turystycznych w Europie. Targi te z założenia mają charakter branżowy - są więc miejscem spotkań i negocjacji międzynarodowych firm.


Na tegorocznej imprezie Polska promowała się pod hasłem "Spotkajmy się w Polsce" na 243m2 powierzchni wystawienniczej. Stoisko polskie już po raz trzeci było skonstruowane modułowo - promowały się na nim zarówno organizacje i regiony, jak i polskie hotele i organizatorzy turystyki.

Podobnie jak w latach ubiegłych polskie stoisko zostało bardzo wysoko ocenione zarówno przez samych wystawców jak i przez odwiedzających targi gości. Mówiąc o nim podkreślano przede wszystkim jego nowoczesność i przestronność, ale również funkcjonalność.

W ramach polskiego stoiska narodowego swoją ofertę prezentowały:
- organizatorzy turystyki przyjazdowej:

  • Polskie Biuro Podróży ORBIS Sp. z o.o.
  • Furnel Travel International,

  • Mazurkas Travel,
  • Travel Projekt,
  • CB International,

  • Travel Bank,
  • Biuro Turystyki Aktywnej Kompas,
  • biuro podróży TRIP Zakopane,
  • Intercrac,
  • Jan-Pol,
  • Orbis Travel Kraków,

  • Orbis Travel Zakopane,
  • Mega Travel.

- hotele i sieci hotelowe:
  • Grupa Hotelowa ORBIS S.A.,
  • Hotel Bursztynowy Pałac,
  • Morskie Centrum Odnowy Biologicznej Promenada,
  • Przedsiębiorstwo Turystyczne Łódź,
  • Hostel Service,
  • Hotele Holiday Inn Kraków, Wrocław, Gdańsk,

  • PUHiT (Hotele Start),
  • Hotel Qubus.

- atrakcje turystyczne:
  • Kopalnia Soli Wieliczka - Trasa Turystyczna

- inne:
  • Miasto Kraków,
  • Miasto Gdańsk,
  • Miasto Wrocław,
  • Miasto Łódź,
  • Dolnośląska Organizacja Turystyczna,
  • Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna,
  • Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego,
  • Małopolska Organizacja Turystyczna,
  • Stołeczne Biuro Informacji i Promocji Turystycznej,
  • Samorząd Województwa Mazowieckiego.


Podczas targów zwiedzający polskie stoisko najczęściej pytali o Polskę ogólnie - o jej położenie, klimat, pogodę, infrastrukturę drogową, miejsca godne odwiedzenia, polską kuchnie i szeroko rozumianą gastronomię oraz o dostępność tanich linii lotniczych w Polsce.

Zainteresowanie zwiedzających budziła:
- turystyka kulturowa i pobyty w polskich miastach (Kraków, Warszawa, Poznań, Wrocław, Łódź, Szczecin, Rzeszów oraz w mniejszym stopniu inne polskie miasta),
- oferty dla turysty indywidualnego,
- turystyka motywacyjna,
- uzdrowiska i SPA
- turystyka młodzieżowa,
- turystyka aktywna
- pakiety weekendowe
- incentive.

Stoisko polskie odwiedzali głównie touroperatorzy i biura podróży. Zanotowano także zwiększone zainteresowanie stoiskiem dziennikarzy brytyjskich, którzy byli najbardziej zainteresowani wypoczynkiem w dużych miastach (Kraków, Warszawa) i ciekawymi imprezami masowymi.

Zaskakujące na londyńskich targach było wzmożone zainteresowanie polskim stoiskiem narodowym hinduskich i arabskich touroperatorów chcących dowiedzieć się więcej o turystyce przyjazdowej do Polski (pobyty w dużych miastach i uzdrowiskach/spa).




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
WTM 2005 w Londynie Targi w Londynie World Travel Market promocja Polski w Anglii Wielka Brytania turystyka motywacyjna biznesowa orbis biuro hotelowe sieci biura podróży małopolska polskie turystyczne polska


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję