Travelport GDS dla dostawców usług turystycznych
Travelport GDS, dostawca systemów globalnej dystrybucji i operator platform GDS Galileo i Worldspan, ogłosił, że w ramach bieżącej strategii ułatwiania swoim klientom prowadzenia obrotu handlowego ich produktów od stycznia 2010 r. uruchomił sprzedaż swoich reklam GDS wyłącznie przez konsultantów wewnętrznych.
Reklama GDS umożliwia dostawcom usług turystycznych dotarcie do biur podróży, które przeszukują informacje o segmentach lotniczych, samochodowych i hotelowych według kategorii kierunku podróży, z propozycją obejmującą odpowiedni wachlarz materiałów promocyjnych i informacji o produktach oferowanych w podstawowych punktach sprzedaży.
"Travelport rozwija własne kompetencje sprzedażowe i marketingowe, które mają doprowadzić do przejrzystości i trafności rozwiązań reklamowych na podobieństwo tych, jakie są w wyszukiwarce Google, a rozwiązania te mają być dostępne na w aplikacji dla agentów biur podróży", powiedział Paul Hesser, Vice President Travelport GDS, Advertising and Merchandising Solutions.
"Realizując nasze plany uruchomienia w tym roku Travelport Universal Desktop, przyspieszamy przejście z rozwiązania służącego przede wszystkim jako narzędzie dystrybucyjne do wprowadzenia strategicznej platformy sprzedaży i marketingu dla linii lotniczych, segmentu hotelowego i samochodowego oraz dostawców innych usług turystycznych, oferując bardziej zintegrowany i ukierunkowany potencjał przesyłania wiadomości, a także narzędzia umożliwiające tworzenie bardziej rozbudowanych od strony graficznej reklam. Skuteczna realizacja tych zamierzeń wymaga ścisłej koordynacji wielu kluczowych funkcji, w tym konsultacji z menedżerami reklamy, ekspertami rynku usług turystycznych i programistami najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych. Przeprowadziliśmy wiele prób i testów we współpracy z podwykonawcami, ale uznaliśmy, że tylko bezpośrednia współpraca z naszymi klientami pozwoli najpełniej zaadresować ich potrzeby".
W ramach zapowiedzianych zmian Travelport uruchomił zespół konsultacyjny i wprowadził działania reklamowe. Platforma, stanowiąca część rozwiązania Travelport Universal Desktop, będzie oferować narzędzia wsparcia dla usług merchandisingowych, które ujednolicą programy sprzedaży i merchandisingu, ułatwią dostęp do oferty agentów i wprowadzą automatyzację procesów biur podróży. Te funkcje merchandisingowe umożliwią dostawcom usług turystycznych zaoferowanie biurom podróży propozycji produktowych dopasowanych pod kątem właściwych usług i odpowiedniego czasu oferty. Poprzez dystrybucję usług opcjonalnych, takich jak sprzedaż miejsc i przewóz bagażu jako produkty wyższej kategorii w ramach procesu sprzedaży, te kompetencje wprowadzą większe możliwości generowania dochodów przez dostawców usług turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Wakacje.pl świętują milion
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Darmowe noclegi w Holiday Inn Kraków City Center
Hotel Bielenda SPA na każdą kieszeń
Neckermann: styczniowe promocje cenowe na lato 2010
Polscy turyści wybierają zagraniczne wyjazdy czarterowe
Coraz więcej połączeń lotniczych na polskim niebie
Dla młodych Anglików Trójmiasto lepsze od Ibizy!
"Biznes" głównym motywem przyjazdów do Polski
Powstanie światowa czarna lista linii lotniczych?
Testing - nowy zwyczaj w warszawskich restauracjach
Tunezja przeznaczy 45 mln euro na rozwój sektora hotelarskiego
Kraków: European Chapter Leaders Forum 2009
Największe centrum hotelowo-rozrywkowe powstaje pod Gdańskiem
Nagrodzony za poprawienie konkurencyjności na rynkach międzynarodowych
Szef Kuchni do restauracji na statku w Sopocie
CITRON TRAVEL, ITAKA, R'TUR, EXIM TOURS, NECKERMANN NA GROUPONIE!!!!!