Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Zobacz także
Sąd UE: Pomoc dla Air France nieważna
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii TAROM
Nowy rozkład lotów Air France i KLM w Polsce i na świecie
Sąd UE kwestionuje pomoc dla KLM
Wojna w Izraelu. Przewoźnicy odwołują loty
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej pomocy
Iberia łakomym kąskiem dla Air France KLM?
Szacuje się, iż Air France KLM to najbogatszy przewoźnik na świecie. Obecnie przygotowuje się on do kupna hiszpańskiej Iberii. Prezes Air France Jean Cyril Spinetta poinformował w poniedziałek o planach rozpoczęcia pertraktacji z prezesem Alitalii Mairizio Prato o wykupieniu włoskich linii.
Jak potwierdził rzecznik Air France, oferta w związku z Iberią będzie złożona po zapoznaniu się z niezbędnymi dokumentami. Hiszpanie powstrzymali się od komentarzy na temat zamiarów Francuzów. Jak poinformowała "Rzeczpospolita" 27 września będzie miało miejsce posiedzenie rady nadzorczej tegoż przewoźnika.
Ale Iberią nie interesuje się jedynie Air France. Konsorcjum British Airways/Texas Pacific Group ujawniło, że jest gotowe zapłacić za udziały w firmie 3,4 mld euro.
Prawdopodobnie Alitalia, które według prezesa Prato poniosła śmierć kliniczną, będzie sprzedana wcześniej. W tym przypadku również Air France ma przeciwnika, którym jest włoski Air One współpracujący ściśle z Lufthansą.
Europa jest obecnie obszarem konsolidacji na rynku lotniczym. Eksperci twierdzą, że na rynku pozostanie nie więcej niż trzy, czy cztery duże spółki: British Airways, Lufthansa, Air France, możliwe, że rosyjski Aerofłot, a także poddostawcy.
Do tej grupy przewoźników mogą dołączyć SAS, Austrian Airlines, ukraiński Aerosvit, a w najbardziej dla Polski optymistycznej wersji także LOT. Warunkiem jest oczywiście przetrwanie polskich linii na rynku. Reszta zostanie prawdopodobnie pochłonięta przez giganty.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Japończycy będą kontrolować bary sushi na całym świecie
Bolesławiec: wypadek niemieckiego autokaru
Berlin: strajkuje komunikacja publiczna oraz obsługa niemieckich lotnisk
Podróże lotnicze Polaków w 2010 roku - raport
Najnowsze podsumowanie tragedii w Dahab
Ułatwienia dla pielgrzymów ze wschodu
Nowość w Alfa Star - ośmiodniowa wycieczka objazdowa po Syrii i Jordanii
Hotel Yotel - powstanie pierwszy obiekt poza lotniskiem
Ministerstwo Skarbu chce odwołania Marka Mazura
Polacy w kryzysie przerzucili się na fast foody?
Sopot: hotel Sheraton przyjmie pierwszych gości już w lipcu
Sky Club to przekręt na 30 mln zł