TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Pomysł na promocję: "Zakopane - modne miasto"

Zakopane wybiera nową strategię rozwoju. Jedną z propozycji jest to, aby stolica Tatr stała się miastem mody.


Krakowska firma Arena International Fashion Group zaproponowała, by z Zakopanego stworzyć miejsce prezentacji kolekcji najbardziej znanych kreatorów mody, porównywalnym z Paryżem lub Mediolanem. Pokazy mody nie byłyby uzależnione od zmian pogody i miałyby przyciągnąć turystów z zasobniejszych portfelem.

Hasłem promującym byłoby: "Zakopane - modne miasto". Niektórzy przedstawili wersję anglojęzyczną: "Zakopane - city of fashion" na "city of fasiąg". Jest to nawiązanie do wozu, który zabiera turystów do Morskiego Oka czy stoisk z oscypkami na Krupówkach. - W tym docinku tkwi zresztą trochę prawdy - na to, by w pogoni za nowymi atrakcjami nie zatracić dotychczasowego charakteru Zakopanego i tego, co przyciąga do niego turystów, zwracano uwagę także na zeszłotygodniowym spotkaniu - mówi Janusz Majcher.

Jan Gąsienica - Walczak, zastępca burmistrza Zakopanego, popiera pomysł mówiąc, że moda też jest częścią góralszczyzny. W ramach Dnia Ulicy Kościeliskiej odbywa się przecież konkurs na najlepiej ubraną gaździnę - "Przeziyracke skrzyni".

Jest to pierwszy pomysł na promocję miasta. - Mam już umówione osoby z kolejnymi propozycjami - mówi Janusz Majcher.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Zakopane - modne miasto mody pokazy promocja w Zakopanem Arena International Fashion Group kolekcje fasiąg wóz strategia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję