Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
SAS: już 15 lat na trasie Poznań - Kopenhaga
Skandynawskie linie lotnicze SAS rejsy z Poznania do Kopenhagi rozpoczęły w 1995 roku. Był to pierwszy zagraniczny przewoźnik obsługujący połączenie z Ławicy.
Loty do Kopenhagi są realizowane pięć razy w tygodniu - codziennie oprócz weekendu.
Z okazji 15 rocznicy SAS przygotował dla swoich klientów niespodziankę. Od 1 października do 30 listopada 2010, pasażerowie z biletem SAS w klasie Economy Extra mogą odwiedzić salon Business Executive Lounge w strefie odlotów.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Centralwings uruchomił połączenie z Gdańska do Rzymu
NetJets Europe wzbogaca flotę, bo rośnie popyt na czarterowe loty biznesowe
We francuskich restauracjach będą alkomaty
Za 25 lat na niebie pojawi się samolot osiągający prędkość 6000 km/h
Samolot w Manchesterze stanął w ogniu
Spłoneła restauracja i motel w Bolesławcu - mogą być ofiary śmiertelne
Spada tempo budowy nowych hoteli - za dwa lata będzie mniej nowych obiektów niż przewidywano
Dolnośląska Informacja Turystyczna rusza 2 lipca
Podlaskie: 14 z 15 skontrolowanych hoteli oszukuje?
Przewoźnicy i porty lotnicze muszą się przygotować do obsługi pasażerów niepełnosprawnych