TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






InterContinental Hotels atakuje rynek w Chinach

InterContinental Hotels ma w planach zmianę wizerunki sieci hoteli Crowne Plaza. Chce też stworzyć nową sieć w Chinach.


Po tym jak przychody firmy w 2010 r. wzrosły o 6 proc. (do 1,6 mld dol.), a jej zysk sięgnął 397 mln dol wobec 64 mln dolarów straty w 2009 roku firma planuje inwestycje.

Obecnie obserwuje się ożywienie na rynku branży hotelarskiej. Firmy przestały oszczędzać na podróżach służbowych i rekreacyjnych. Recesja powoli ustępuje. W tak sprzyjających warunkach sieć InterContinental chce zaatakować rynek w Chinach. Firma zaplanowała zwiększenie swojej obecność dzięki utworzeniu nowej marki hoteli, pozycjonowanej między Crowne Plaza a InterContinental.

W ubiegłym roku grupa otwarła 24 obiekty hotelowe w 17 miastach. Nowe lokale chce stworzyć w trakcie najbliższych kilku lat w: Chinach, Indiach oraz na Bliskim Wschodzie.

Spółka chce też odświeżyć markę Crowne Plaza zamykając 40 starszych hoteli i otwierając ponad setkę nowych. Zamierza ponadto sprzedać New York hotel InterContinental Barclay.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
InterContinental Hotels Chiny branża hotelowa Crowne Plaza Bliski Wschód Indie InterContinental Barclay




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję