TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Konferencja na temat "Creative Tension"

25 lutego w Warszawie w hotelu Holiday Inn miała miejsce konferencja pt. "Twórcze napięcie - idea przewodnia dla budowania marki dla Polski. Jak rozumiemy tę ideę i jak chcemy ją wykorzystać w promocji turystyki polskiej", która została zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną.


Celem tego spotkania było pobudzenie branżowej dyskusji na temat projektu "Marka dla Polski", który został przedstawiony 6 grudnia 2004 roku w Sejmie RP.

W konferencji wzięło udział ok. 70 osób z branży turystycznej oraz władz samorządowych. Tematyka konferencji nie wzbudziła jednak zainteresowania wśród przedstawicieli rządu i parlamentu. Bez poparcia ze strony właśnie tych osób cała idea "twórczego napięcia" może skończyć tak jak kilka poprzednich niezrealizowanych koncepcji promocji Polski.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konferencja Creative Tension w Warszawie w hotelu Holiday Inn marka dla Polski budowanie wizerunku marki promocja promowanie turystyki polskiej Polska Organizacja Turystyczna POT twórcze napięcie hotel




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję