Konferencja na temat "Creative Tension"
25 lutego w Warszawie w hotelu Holiday Inn miała miejsce konferencja pt. "Twórcze napięcie - idea przewodnia dla budowania marki dla Polski. Jak rozumiemy tę ideę i jak chcemy ją wykorzystać w promocji turystyki polskiej", która została zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną.
Celem tego spotkania było pobudzenie branżowej dyskusji na temat projektu "Marka dla Polski", który został przedstawiony 6 grudnia 2004 roku w Sejmie RP.
W konferencji wzięło udział ok. 70 osób z branży turystycznej oraz władz samorządowych. Tematyka konferencji nie wzbudziła jednak zainteresowania wśród przedstawicieli rządu i parlamentu. Bez poparcia ze strony właśnie tych osób cała idea "twórczego napięcia" może skończyć tak jak kilka poprzednich niezrealizowanych koncepcji promocji Polski.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
PiS obiecuje koniec płacenia za puszczanie muzyki w restauracjach
Południowa obwodnica Olsztyna - już znana jest trasa
Japan Airline: nie zbankrutowały. Opracowują plan restrukturyzacji linii.
"Gościnny Białystok" - najlepszym produktem turystycznym 2007 roku
Otwarcie wystawy "Europa wita euro"
Tłumy zagranicznych turystów na zakupach w Polsce!
200 pasażerów czeka w Portugalii i Szwajcarii, bo znów samolot Centralwings miał usterkę
Od maja mniej TIR-ów na Łysej Polanie
easyJet: zmiana licencji na używanie marki
Wznowiono wszystkie loty do Londynu
2011 - ceny letnich wycieczek będą niższe
Sphinx ruszył z promocją dwóch nowych zestawów w menu restauracji
Dworzec kolejowy Łódź Centralna będzie gotowy na Euro 2012