Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Znamy już siedem głównych filarów strategicznych PLL LOT
We wtorek, 16 października zarząd PLL LOT przedstawił założenia nowej strategii na lata 2008-2012. Oparta jest ona na zwiększeniu efektywności oferty w ramach siedmiu głównych filarów. Spółka zaplanowała między innymi ujednolicenie floty, pozostawienie dwóch marek w Grupie LOT, rozwój połączeń w kierunkach wschodnich (Rosja, Ukraina), a także wzrost sprzedaży internetowej do minimum 40% w 2012 roku. Zarząd zakłada również upublicznienie spółki na GPW w Warszawie już w przyszłym roku oraz przekroczenie 200 mln zł zysku netto w 2012 roku.
Piotr Siennicki, prezes zarządu PLL LOT wyznał - Przedstawiona dzisiaj strategia to kamień milowy mojej dotychczasowej pracy w PLL LOT. Jestem przekonany, że przygotowany przez nas program jest najlepszym możliwym planem działania dla LOT-u. Naszym najważniejszym celem jest osiągnięcie satysfakcjonującej docelowej rentowności, wejście na giełdę i szybko rosnąca liczba pasażerów oraz połączeń.
Głównymi założeniami strategii "Siedmiu Filarów" PLL LOT są:
1. Uproszczenie floty, która będzie zaprojektowana zgodnie z zasadą czterech stref: długodystansowej, krótkodystansowej, regionalnej oraz krajowej. Każda strefa będzie miała dedykowaną flotę oraz jeden model w ramach każdego typu samolotu.
2. Efektywna sieć połączeń z głównych polskich portów lotniczych, a także stworzenie w Warszawie węzła tranzytowego oraz wzrost bezpośrednich połączeń ze wszystkich lotnisk regionalnych.
3. Znaczne podwyższenie jakości obsługi klienta poprzez wprowadzenie nowoczesnych samolotów, przyspieszenie obsługi naziemnej, ograniczenie opóźnień i odwołań oraz skrócenie czasu przesiadek.
4. Redukcja kosztów operacyjnych, w tym wykorzystanie tańszego systemu dystrybucji, jakim jest internet. Zwiększenie sprzedaży internetowej do 40% w 2012 roku pozwoli na spadek kosztów dystrybucji o 30%.
5. Nowoczesny system taryf
6. Kultura korporacyjna nastawiona na klienta
7. Dwie marki. LOT będzie stanowił główny filar działania oraz podstawowe źródło zysku, natomiast Centralwings będzie tanim transportem powietrznym i alternatywą dla niskokosztowej konkurencji
Siennicki podkreśla - Zdecydowanie skupimy się na podniesieniu efektywności i innowacyjności oferty LOT-u, co zaowocuje wzrostem lojalności klientów. Założenia "gościnność z klasą" oraz "oszczędność i efektywność" to kluczowe przesłania, jakim będziemy hołdować. Z przewoźnika narodowego staniemy się przewoźnikiem preferowanym przez klientów latających do i z Polski, z kulturą organizacyjną nastawioną na klienta.
LOT zamierza też uruchomić połączenia azjatyckie. Przyczyniły się do tego rozwijające się kontakty gospodarcze, rosnące inwestycje firm japońskich i koreańskich w Polsce oraz znacząca emigracja wietnamska do Polski. Spółka przygotowuje się również do obsługi wzrastającego ruchu lotniczego związanego z Euro 2012.
Wzrośnie też liczba połączeń z Warszawy w kierunkach wschodnich, czyli do Rosji i na Ukrainę, a także na trasach długodystansowych. Nowością będzie elastyczne zarządzanie pojemnością, które będzie dostosowywać liczbę połączeń do sezonowości.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
6 miejsce Hotelu The Granary na liście Top10 hoteli w Polsce
Kielce: ruszyła budowa dwugwiazdkowego hotelu Ibis
Raport eSKY.pl - Egipt wygrywa z Tunezją
Akcja promocyjna HRS - Hotel za 1 euro
Tarnobrzeg: dzieci miały jechać na ferie niesprawnymi autokarami
Meetovation - projekt odnowy sektora MICE w Danii
Dzięki kryzysowi do Polski przyjedzie więcej turystów z zagranicy?
Szlak cystersów ma szansę na dotację z UE
Obowiązkowe wakacje dla Hiszpanów
Za mało środków na inwestycje kolejowe?
Szwecja: wypadek autokaru z rosyjskimi turystami
Płatności kartą za granicą - o czym należy pamiętać?
Kryzys dotyka hotele Orbis. Spółka chce sprzedać kilka obiektów?
Hotel Kłos w Jedliczach szkoli i zatrudnia chorych psychicznie