TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową
TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową, której celem jest pokazanie nowej linii produktowej TUI specjalizującej się w organizowaniu rodzinnych wakacji.
TUI Family zastąpi w tej roli Scan Holiday. Kampanii towarzyszy promocja na rodzinne oferty wyjazdowe, w ramach której dziecko jedzie na wakacje za 0 zł, a dorośli płacą 20% mniej. Promocja potrwa do 31 grudnia.
Nowy spot rebrandingowy zwraca uwagę na fakt, że TUI Family bazując na doświadczeniu marki Scan Holiday, przejmuje od niej rolę eksperta w organizowaniu rodzinnych wakacji. Scan Holiday jako pierwszy touroperator na polskim rynku turystycznym zaproponował formę wypoczynku dla rodzin z autorskim programem animacji dla dzieci.
TUI Family to nowa linia produktowa skierowana do rodzin z dziećmi. W całorocznym katalogu TUI Family znalazły się kluby Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. W TUI Family skatalogowane zostały także hotele Magic Life przeznaczone dla rodzin aktywnych, lubiących czynnie uprawiać sport. Również w ośrodkach Magic Life, prócz pozostałej obsady, zajęcia będzie prowadził polskojęzyczny animator. W katalogu dostępnych jest łącznie 42 obiekty (34 hoteli z klubami Scan Holiday i 8 hoteli z klubami Magic Life).
Za przygotowanie kreacji kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest. Spot rebrandingowy będzie emitowany w drugim i trzecim tygodniu grudnia na antenie TVP i stacji tematycznych TVN oraz na kanałach telewizyjnych z pakietu AT Media i Discovery, w tym AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą intensywne działania w Internecie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa linia produktowa TUI Poland
[2010-12-10 13:25 178.73.28.*]
Nie ma czegoś takiego jak kampania rebrandigowa, jest rebranding :)
Pozdrawiam,
Mariusz odpowiedz »Nowa linia produktowa TUI Poland
[2010-12-16 13:32 78.8.137.*]
cwaniaczek czepiający się słówek Pozdrawiam i wesołych świat odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Święto Wisły zagrożone przez Wisłę
Premium Food Restaurants w grudniu zadebiutuje na NewConnect
Wnioski unijne na rozwój turystyki
SowaCaffe - nowa marka kawy stworzona przez bydgoskiego cukiernika
Sfinks: nowe restauracje w Kłodzku
Po 60 latach uruchomiono loty z Chin kontynentalnych do Tajwanu
Biuro Podróży Funclub z Poznania, moje ulubione.
Promocja w obiektach Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej
Mówisz po czesku? Zapłacisz mniej...
"Wisła za Półdarmo" - w ten weekend wszystkie drogi prowadzą do Wisły
Kijów na Euro 2012 buduje hotele o wysokim standardzie
Alitalia uruchamia połączenie Kraków-Mediolan
PART organizuje konferencje o szkoleniach dla branży hotelarsko- turystycznej
Kraków: Rozwój turystyki w Nowej Hucie!
Czy UEFA wybierze Polskę na organizatora finału mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 r.?
Władze znalazły pieniądze na remont zakopiańskiej estakady
UNWTO: w 2007 turyści najczęściej podróżowali do Europy
Autokary Temsa dostępne na polskim rynku