TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową

TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową, której celem jest pokazanie nowej linii produktowej TUI specjalizującej się w organizowaniu rodzinnych wakacji.


TUI Family zastąpi w tej roli Scan Holiday. Kampanii towarzyszy promocja na rodzinne oferty wyjazdowe, w ramach której dziecko jedzie na wakacje za 0 zł, a dorośli płacą 20% mniej. Promocja potrwa do 31 grudnia.

Nowy spot rebrandingowy zwraca uwagę na fakt, że TUI Family bazując na doświadczeniu marki Scan Holiday, przejmuje od niej rolę eksperta w organizowaniu rodzinnych wakacji. Scan Holiday jako pierwszy touroperator na polskim rynku turystycznym zaproponował formę wypoczynku dla rodzin z autorskim programem animacji dla dzieci.

TUI Family to nowa linia produktowa skierowana do rodzin z dziećmi. W całorocznym katalogu TUI Family znalazły się kluby Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. W TUI Family skatalogowane zostały także hotele Magic Life przeznaczone dla rodzin aktywnych, lubiących czynnie uprawiać sport. Również w ośrodkach Magic Life, prócz pozostałej obsady, zajęcia będzie prowadził polskojęzyczny animator. W katalogu dostępnych jest łącznie 42 obiekty (34 hoteli z klubami Scan Holiday i 8 hoteli z klubami Magic Life).

Za przygotowanie kreacji kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest. Spot rebrandingowy będzie emitowany w drugim i trzecim tygodniu grudnia na antenie TVP i stacji tematycznych TVN oraz na kanałach telewizyjnych z pakietu AT Media i Discovery, w tym AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą intensywne działania w Internecie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
TUI Poland TUI Family rozpoczyna kampanię rebrandigową pokazanie nowej linii produktowej TUI specjalizującej się w organizowaniu rodzinnych wakacji Scan Holiday spot rebrandingowy


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję