TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Pasażerowie 6 godzin czekali na lot, bo Centralwings zmienił rozkład

Tanie linie lotnicze Centralwings zmieniły rozkład lotów i nie poinformowały o tym pasażerów, którzy mieli lecieć z Aten do Krakowa. Pasażerowie koczowali w Atenach sześć godzin.


Rzecznik Centralwings Kamil Wnuk twierdzi, że wszyscy zostali o tym poinformowani. Pasażerowie mówią, że to nieprawda, bo o zmianie terminu wylotu dowiedzieli się z tablicy informacyjnej na lotnisku. Ne otrzymali żadnego posiłku, hotelowego vouchera czy jakiegokolwiek wsparcia.

Według Wnuka lot ten nie był opóźniony a przesunięty. Pasażerowie czekali, bo zmienił się rozkład lotów przewoźnika. Procedura w takim wypadku przebiega następująco: przedstawiciel linii dzwoni do klientów trzy razy i wysyła wiadomość na pocztę elektroniczną oraz sms, jeśli podany był prawidłowy numer telefonu. Ta procedura została spełniona - mówi rzecznik.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
lot z Aten do Krakowa Centralwings zmienił rozkład lotów zmiana rozkładu Kamil Wnuk




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję