TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polska oferta na targach turystycznych Reiseliv w Oslo

W dniach 12-15.01.2006 r. w Oslo, odbyła się 19. edycja Norway International Meeting & Travel Fair Reiseliv 2006 targi turystyczne Reiseliv. Impreza ta, to największe i najważniejsze targi turystyczne na rynku norweskim. W tym roku polskie firmy również prezentowały na nich swoją ofertę.


Na Reiseliv 2006 na ponad 10 tys. m² swoją ofertą prezentowało ponad 1000 wystawców z 60 krajów. Targi odwiedziło blisko 40.000 zwiedzających - osób związanych z branżą turystyczną - przedstawicieli biur podróży, planistów konferencyjnych, organizatorów imprez turystycznych oraz dziennikarzy branżowych.

Polskie firmy na Reiseliv 2006 prezentowały swoją ofertę na Polskim Narodowym Stoisku (przygotowanym przez Polską Organizację Turystyczną) oraz indywidualnie.

Na 60 metrowym Polskim Narodowym Stoisku promowały się:


  • PŻB (Polska Żegluga Bałtycka),

  • Mazurkas Travel,

  • Varsovia Tours,

  • Zachodniopomorska Organizacja Turystyczna,

  • Porten Til Polen ,

  • Urząd Miasta Krakowa ,

  • Hotel New Skanpol

  • ORBIS Grupa Hotelowa (reprezentowana m.in przez Hotel Novotel Marina w Gdańsku).


Wystawcami na Reiseliv 2006 były również:


  • LOT,

  • Furnel Travel International,

  • Amber Baltic Hotel & Golf,

  • Unity Line Ltd.,

  • Polferries Polish Baltic Shipping Co



Jednym z bardziej medialnych wydarzeń imprezy była wizyta na targach Królowej Norwegii Sonji, która nie tylko uświetniła ceremonię otwarcia targów, ale również podczas targów zwiedzała poszczególne stoiska. W trakcie krótkiej wizyty na polskim stoisku Królowa Sonja otrzymała z rąk Ambasadora Rzeczpospolitej Polskie Ryszarda Czarnego typowo polski upominek - srebrną broszkę z bursztynem oraz płytę promującą najważniejsze atrakcje turystyczne Polski.

Z relacji POT z targów wynika, iż oferta turystyczna na przyjazdy do Polski cieszy się rosnącym zainteresowaniem norweskich touroperatorów. Większość zapytań zwiedzających stoiska na Polskim Narodowym Stoisku dotyczyło turystyki kulturowej, pobytów leczniczych oraz ekoturystyki. Zdaniem POT dużym atutem polskiej oferty jest stale rosnący poziom oferowanych usług za relatywnie niewygórowaną cenę.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Norway International Meeting Travel Fair Reiseliv 2006 targi turystyczne Norwegia polski w Krakowie do Oslo kampingi polska na studniówka oferta turystyczna w Norwegii polskie firmy oferty




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję