Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Ciężki powrót z wakacji polskich turystów - zniszczone bagaże i 7 godzin opóźnienia
Polscy turyści po wakacjach spędzonych na Ayia Napa znów przeżyli koszmar związany z powrotem do kraju. Organizatorem wakacji z "dziwnym" opóźnieniem było biuro Neckermann - pisze alert24.pl, jeden z portali Agory.
Po odprawie na lotnisku w Larnace dowiedzieliśmy się, że z nieznanych powodów nasz lot musi zostać przełożony z 18.50 na godzinę 24. Przyjęliśmy to ze spokojem, ponieważ mieliśmy możliwość obejrzenia meczu Polska - Austria - pisze na Alert24 internauta.
Blisko północy na tablicy odlotów wciąż wyświetlała się 18.50. Dopiero po awanturze, jaką urządziliśmy na lotnisku, dowiedzieliśmy się, że lecimy nie do Warszawy, a do Katowic i nie o godzinie 24, a o 0.30 - pisze internauta.
Następnie o 0.35 już na pokładzie poinformowano, że lot opóźni się jeszcze parę minut, bo brakuje trzech pasażerów. Obsługa lotu nie mogła ustalić ich nazwisk, ponieważ nie było ich w wykazie pokładowym, ale przeszły odprawę. Okazało się, że jedyną możliwością poznania nazwisk poszukiwanych osób, jest znalezienie ich walizek. Straciliśmy kolejnych 30 minut - wyjaśnia turysta.
Wszystkie bagaże zostały wyrzucone na płytę lotniska i każdy pasażer szukał swojego bagażu. W tym momencie na płycie pojawili się zaginieni pasażerowie - matka z dwójką dzieci. Pracownicy lotniska zaczęli pakować bagaże na pokład, po czym dwoje z nich wszczęło bójkę. Cypryjczycy zaczęli okładać się pięściami po twarzach, a następnie zaczęli rzucać w siebie naszymi walizkami. Pani z obsługi przepraszała, spisano jakiś raport i na tym się skończyło - bulwersuje się Pan Wojtek. Jednak większość naszych walizek była zniszczona. Dopiero o 2.00 wylecieliśmy z Larnaki. Część pasażerów została autokarami przewieziona z Katowic do Warszawy.
Samolot, który przyleciał do Larnaki po Polaków, podczas lotu został uszkodzony przez ptaka - powiedziała Grażyna Panek z firmy Neckermann. Trzeba było sprawdzić, czy nie było żadnych uszkodzeń samolotu. Z racji opóźnienia lotu musieliśmy także zmienić miejsce lądowania w Polsce, bo lotnisko w Warszawie jest w nocy nieczynne - dodała Panek.
Pasażerowie, których bagaże zostały uszkodzone, zaraz po ich odebraniu muszą sporządzić formularz zgłoszenia szkody P.I.R - wyjaśniła Panek. Ten formularz razem z pismem reklamacyjnym należy przesłać bezpośrednio do linii lotniczych albo do organizatora wycieczki - dodała dyrektorka.
- Do Neckermanna nie wpłynęła jeszcze żadna skarga na ten lot i dlatego nie mam pełnych wiadomości o tym, co działo się na lotnisku. Jeśli informacja o opóźnieniu lotu dociera na lotnisko już po odprawie bagażowej, to nasz rezydent nie ma dostępu do podróżnych. Pasażerowie zostają wtedy pod opieką linii lotniczej, która zapewnia im napoje i posiłki oraz na bieżąco informuje o sytuacji - powiedziała na koniec Grażyna Panek.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów?
[2008-06-17 11:37 58.8.74.*]
Dlaczego gazety bezkrytycznie piszą to, co im nagadają rozeźleni pasażerowie? Opóźnienie od 18:30 do 24:00 - zdarza się. Jeżeli pasażerowie otrzymali gorący posiłek, nie mogą mieć pretensji do linii (skarżący nie wspomniał ani słowem, więc podejrzewam, że otrzymali). Na pokładzie nie było 3 pasażerów? Czy to wina Neckermana, czy pasażerów właśnie, zazwyczaj łażących po duty free? Nie znali nazwisk brakujących pasażerów? Bardzo wątpię. Mieli chyba boardingi z numerami foteli i z nazwiskami? Jeżeli brakuje pasażera na pokładzie, to linia ma obowiązek znaleźć ich bagaż i zostawić - o czym pasażerowie zazwyczaj nie wiedzą. Pobili się panowie z obsługi? Czy to też wina Neckermana? I zdążyli uszkodzić "większość" walizek? Czyli ile: 150 walizek w ciągu kilku minut? Jakieś bzdury. A lądowanie w Katowicach a nie w Warszawie? Niestety Okęcie to chyba jedyne lotnisko w stolicy europejskiej, które jest zamykane na noc. To nie jest wina ani przewoźnika, ani Neckermana: takie mamy niestety największe nasze lotnisko. odpowiedz »
Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów?
[2008-06-17 13:16 83.5.181.*]
chyba można wymagac od Neckermana, że poinformuje pasażerów o usterce technicznej i przewidywanym opóźnieniu ? że poinformuje o lądowaniu w Katowicach a nie w Warszawie. Znając praktyki Neckermana mieli w nosie klientów i informowanie ich o czymkolwiek, bo po co ? lepiej niech ganiają i sami dopytują ... odpowiedz »
Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów?
[2008-10-14 18:13 194.145.96.*]
Neckermann jest znany ze swojego podejścia do konsumentów. Na stronie www np. wprowadza oferty pobytów w hotelach w Polsce i na całym swiecie. Nie jest dla Neckermanna zaskoczeniem, gdy zapłacony wcześniej voucher okazuje się na miejscu bez pokrycia! PRZESTRZEGAM PRZED KORZYSTANIEM Z ICH USŁUG!! Tym bardziej, że po powrocie są problemy z odzyskaniem pieniędzy! odpowiedz »
Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów?
[2013-01-24 19:55 77.252.224.*]
Jak mozna obwiniać za to pracowników Neckermanna, jak to przecież linia lotnicza jest odpowiedzialna za samoloty ich stan, sprawdzenie sprawności maszyn i wszelkie opóźnienia i związane z nimi konsekwencja jak również za bagaż! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Hiszpania: dobra czy zła kondycja branży hotelarskiej?
Czy Kraków przegapił szansę na bazę Ryanaira?
Przemyśl atrakcyjny nie tylko zimą?
Zmiany na trasie promowej Szkocja - Belgia
Rusza festiwal dań z małży w restauracji Boathouse
Darmowy hosting w dobrynocleg.pl
Do Polski na narty i "Weekend w Polsce"
Subway na stacjach benzynowych
Ukraina zapowiada dążenie do poszerzenia strefy małego ruchu granicznego z Polską
Oferta na Lato 2010 TUI i Scan Holiday
Moskwa najlepsza dla turystyki i biznesu we Wschodniej Europie
Krakowskie lotnisko obsłuży 1,5 mln podróżnych!
ULC: podsumowanie 2009 r. w podziale na przewoźników lotniczych
Katowice międzynarodowym centrum kongresowym
Sprawdź legalność przewoźnika powietrznego!
EasyJet: ruszają loty z Gdańska do Belfastu
Czy Gdańsk zdąży przygotować się do Euro 2012?
Jest nowe, większe lotnisko w Sofii!