TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Oferta na Lato 2010 TUI i Scan Holiday

Został zaprezentowana oferta TUI dla marek TUI i Scan Holiday na lato 2010. W trakcie spotkania touroperator nagrodził również najlepsze biura podróży własne oraz agencyjne. Nagrody przyznano m.in.: za najwyższy poziom sprzedaży ofert TUI w biurach agencyjnych/franchisingowych, najwyższy poziom sprzedaży ofert Scan Holiday w biurach agencyjnych/franchisingowych, najlepszy debiut w biurach agencyjnych/franchisingowych, największy wzrost sprzedaży ofert TUI Poland.


Prezentacji letniej oferty TUI i Scan Holiday na 2010 rok towarzyszyła świąteczna oprawa. Zabawne filmy z Mikołajem w roli głównej były wyznacznikiem etapów spotkania i prezentacji nowości. Atrakcyjne ceny, tańsze niekiedy do 30%, kalkulacje cen w złotówkach - to najważniejsze ze zmian wprowadzonych zarówno w ofercie TUI, jak i Scan Holiday. Z myślą o klientach przygotowano także szereg udogodnień serwisowych m.in.: możliwość rezerwacji miejsc w samolocie oraz możliwość rezerwacji niestandardowej długości pobytu, a także możliwość dostarczenia dokumentów związanych z podróżą do domu. Ponadto dla wszystkich rezerwacji dokonanych do 15 stycznia obowiązuje gwarancja niezmienności ceny. Cena zarezerwowanej imprezy turystycznej nie ulegnie zmianie, nawet gdyby zmieniła się wysokość opłat i podatków lotniskowych, opłat paliwowych lub wzrostu kursu walut. Wprowadzono również po raz pierwszy na rynek polski produkt luksusowy - katalog TUI Premium, skierowany do wytrawnych podróżników. Wprowadzone przez touroperatora zmiany dotyczą także pozycjonowania. Od sezonu lato 2010 marka Scan Holiday będzie komunikowana wyłącznie jako ekspert od rodzinnych wakacji i kierująca swą ofertę wyłącznie do rodzin z dziećmi.

Letnia oferta TUI 2010 to cztery katalogi, przedstawione w nowym układzie: świata Piękne widoki na lato (oferta z dojazdem własnym), Słoneczne strony - 2 katalogi oraz nowość dla wyrafinowanych podróżników - katalog TUI Premium. Zwiększona została liczba wylotów z lotnisk lokalnych, będzie istniała możliwość rezerwacji miejsca w samolocie, a także dostarczenia dokumentów związanych z podróżą do domu klienta i możliwość wykupu niestandardowej długości pobytu. Osoby rezerwujące wakacje do 28 lutego w wybranych hotelach mogą liczyć na "bonus XXL", czyli rabat oraz stałą cenę XXS za dzieci w wieku od lat 2 do 14. Dla klientów, którzy chcą spędzić swój urlop w trakcie Mundialu - odpoczynek w tym czasie w wielu hotelach objęty zostanie dodatkową zniżką, oznaczoną w katalogach ikonką w kształcie piłki - "Mistrzowski rabat".

W tym roku marka TUI wprowadza na rynek polski katalog Premium - "Podróże dookoła świata". Klienci znajdą w nim destynacje obejmujące: Karaiby, Europę, Afrykę, Azję, Ocean Indyjski i Europę. Na potrzeby tej oferty TUI dobrało ekskluzywne hotele i zadbało o szczegóły m.in.: kuchnię pełną specjałów w restauracjach hotelowych - polecanych przez wiodące przewodniki kulinarne, rozbudowaną opcję wellness, obejmującą relaksujące zabiegi , czy dostęp do pól golfowych. Oferta Premium zawiera również m.in.: prywatny transfer do/z hotelu, zwiększony do 30 kg limit bagażu oraz bogatsze menu na rejsach liniami Condor, a także dodatkowe świadczenia w hotelach, np.: szampan lub kosz owoców na powitanie. Zniżki obowiązują w przypadku tej oferty na 60 dni przed wyjazdem (wybrane hotele). Przy rezerwacji do 28.02.2010 w wielu hotelach przy pobycie wybranych hotelach powyżej 7 dni można otrzymać XXL Bonus. W niektórych hotelach dostępne są tzw. terminy oszczędnościowe, co oznacza, że 14-dni pobytu można spędzić w cenie 10 dni.

Lubiane przez Polaków kierunki: Egipt, Turcja i Tunezja znalazły się w katalogu "Słoneczne strony świata", obok takich destynacji jak: Maroko, Bułgaria i Izrael. W tym roku nowością jest Izmir - drugie pod względem rozmiarów miasto portowe w Turcji, w którym odbywają się największe na Bliskim Wschodzie Targi Izmirskie. Drugi katalog o tej samej nazwie obejmuje kierunki takie jak: Grecja, Hiszpania, Włochy oraz wiele dalszych destynacji takich jak: Teneryfa, Majorka, Meksyk, Kenia. Tu także dostępna jest nowość w postaci hiszpańskiej wysypy Ibizy. W ofercie letniej znalazły się wyjazdy "à la carte" - do indywidualnej aranżacji - które stanowią propozycję dla miłośników zwiedzania na własną rękę. Z oferowanych przez TUI "puzli": hoteli oraz transferów można zbudować własny program, w dużą ilością wariantów i kombinacji. W sezonie 2010 program "à la carte" objął 4 regiony: Cylkady, Kos, Bodrum, Ibizę i Formenterę oraz Wyspy Kanaryjskie. TUI proponuje także pakiety wycieczkowe np. "Fly&Drive", pozwalający na dokładne zwiedzenie Sycylii czy "Sport, Party&Chill out" na Majorce, obejmujący nurkowanie, żeglarstwo oraz zwiedzanie Palma de Mallorca. Specjalnie dla młodych ciałem i duchem TUI wprowadziło ofertę Young - wyjazdy nakierowane na zabawę do białego rana. Oferta dostępna jest na Majorce i Ibizie. TUI wie, że kulturę i zabytki kraju najlepiej poznać można podczas wycieczek objazdowych. Touroperator zapewnia obsługę polskojęzycznych przewodników oraz hotele o podwyższonym standardzie, a także łączenie imprezy objazdowej z pobytem w dowolnie wybranym hotelu z oferty. Na podobne wycieczki można się wybrać do Izraela, Turcji, Egiptu i Maroko. Nowością w letniej ofercie 2010 jest 7-dniowy rejs jachtem po Morzu Egejskim rozpoczynający się w Bodrum, wiodący przez greckie wyspy Kos i Simi oraz zatoki i plaże półwyspu Datca.

Marka przygotowała także ofertę dla osób pragnących pojechać na wakacje własnym samochodem. Katalog "z dojazdem własnym" objął takie kierunki jak: Chorwacja, Włochy, Bułgaria, Czechy, Słowacja, Austria, Węgry, Francja, Hiszpania oraz Polska.

Scan Holiday z kolei to marka kierująca swą ofertę wyłącznie do rodzin z dziećmi. Uwzględnia ona potrzeby najmłodszych, proponując specjalne udogodnienia i oferując bogaty program animacji. W katalogu Scan Holiday podobnie jak w TUI ceny podane są w złotówkach. Przygotowano także upusty cenowe. Rabaty w systemie rezerwacji First Minute® pozwolą, przy zakupie wyjazdów do 15 stycznia, na oszczędność rzędu 15%, a przy zakupie do 28 lutego na upust 10%. Scan Holiday zapewnia stałe ceny wyjazdów dla dzieci oraz gwarancję niezmienności ceny. W sezonie letnim 85 hoteli z oferty touroperatora dostępnych jest w opcji All Inclusive. Jeśli chodzi o dobór hoteli to marka zwraca uwagę na takie aspekty jak: pokoje rodzinne - w opcji 2+1 lub 2+2, place zabaw - gdzie dzieci mogą się nie tylko bawić ale również poznać swoich rówieśników, zjeżdżalnie, położenie blisko plaży, płaski teren - by łatwiej spacerowało się z wózkami i bogaty program animacji, w szczególności zabawy z polskimi animatorami w Klubach FanScan. Hotele selekcjonowane są także pod kątem bezpieczeństwa - wszystkie spełniają w tym zakresie międzynarodowe normy. Scan Holiday wprowadził możliwość rezerwacji niestandardowej długości pobytu - wakacje 10 i 11 dniowe. Marka dba także o komfort podróży z dziećmi dlatego istnieje możliwość wykupu miejsca w samolocie podczas rezerwacji wakacji czy wyjazdów dla większych grup w hotelach rodzinnych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
TUI Scan Holiday oferta na Lato 2010 TUI Poland katalog TUI Premium katalogi na lato Piękne widoki na lato (oferta z dojazdem własnym) Słoneczne strony strony Podróże dookoła świata Kluby FanScan




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję