Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Restauratorzy będą karań klientów za nie kończenie podanych dań
Właściciele restauracji w Hongkongu wprowadzają kary finansowe dla osób, które nie skończą podanych im dań. Ma to zapobiec marnotrawieniu jedzenia - pisze dziennik "South China Morning Post".
Zgodnie z nową koncepcją klienci marnujący jedzenie płaciliby 20 dolarów hongkońskich (niecałe 2 euro) za nie skończenie zamówionych potraw.
Na razie jednak restauratorzy obawiają sie, że taki system kar spowoduje utratę klientów.
W Hongkongu w niektórych restauracjach ilość niezjedzonych potraw sięga 1,2 tony dziennie (w 2005 roku 701 ton dziennie w całym mieście). Utylizacja niezjedzonego jedzenia naraża właścicieli lokali na znaczne wydatki związane z transportem odpadów. Część restauracji zakupiło więc specjalne maszyny utylizujące resztki żywnościowe.
Władze Hongkongu rozważają również zbudowanie do końca roku dwóch zakładów utylizacji odpadów żywnościowych, gdyż stanowią one blisko jedną trzecią wszystkich odpadów przemysłowych w mieście.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Klienci niejadki będą płacić kary
[2007-03-07 15:33 83.21.184.*]
tam widocznie podają badziewne jedzenie! odpowiedz »
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział prawo i podatki:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ośrodki wypoczynkowe należące do Kancelarii Prezydenta jednak nie na sprzedaż
Podczas pokazów Air Show zginęło dwóch pilotow
ING OFE posiada więcej akcji AmRestu
Poszkodowani przez biuro podróży Lazur
Przerwało działalność biuro EurotourAT
Będą wizy do Arabii Saudyjskiej
40% więcej Brytyjczyków odwiedziło Polskę!
Okęcie: wizerunek Matki Boskiej na drzewie nadal przyciąga wiernych
Zawalił się wiadukt w Trójmieście
Sharm el-Sheikh: rekin znów zaatakował
Centrum Wycieczkowe LECH zaprasza do zwiedzania browaru
W Gdyni ruszył Karnawał Smaków
Promocja Norwegian - już za 99 zł do atrakcyjnych europejskich miast
Powstała polsko-niemiecka fundacja, która będzie ratowac zabytki
Polska sieć kolejowa dalej nie w formie
Nowy produkt Travelplanet.pl - Bon SpaTravel
Od 1 października 2003 do Rosji z wizą